نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. مرداد 1394 - 14:51
روابط عمومی صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای که در رسانه های محلی استان انتشار یافت نسبت به سخنان شهردار یاسوج علیه شبکه استانی دنا واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد علی جاوید صبح روز10 مردادماه در نشست هم اندیشی با رسانه های ارتباط جمعی در خصوص انتقاد شبکه استانی دنا از عملکرد شهردار یاسوج  و پخش گزارش هایی از رسانه ملی اظهار کرد:مجموعه شهرداری یاسوج در کنار سایر دستگاه های اجرایی بر اساس وظیفه ذاتی نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام می کند.

 

 وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که ضعف ها و نقاط مثبت باید در کنار هم مدنظر قرار گیرد اما عملکرد شبکه استانی دنا در این زمینه مطلوب نیست و با پخش این گزارش ها و مورد توجه قرار ندادن عملکرد مثبت شهرداری یاسوج راه به جایی نخواهد برد.

 

جاوید با انتقاد از عملکرد شبکه استانی دنا اظهار کرد: عوامل این شبکه استانی تنها نقاط ضعف یک موضوع را انتخاب و بر روی آن مانور می دهند و فضایی که ایجاد می شود به نفع مجموعه استان نیست.

 

روابط عمومی صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای نسبت به سخنان شهردار یاسوج علیه شبکه استانی دنا واکنش نشان داد.

 

به گزارش سایت استان کهگیلویه وبویراحمد، روابط عمومی شبکه استانی دنا در بخشی از پیام خود خطاب به دکترجاوید شهردار یاسوج آورده است: اگر شهردار یاسوج ادعاهای کذب خود علیه این رسانه را پس نگیرد و عذرخواهی نکند به دلیل افترا و اتهام زنی دروغین، به مراجع قضایی شکایت خواهد شد.

 

روابط عمومی صدا وسیمای مرکز استان در قسمتی دیگر از این پیام با بیان اینکه شهرداریاسوج با بازی در میدان سایت های مجهول الهویه و بدون مجوز از آنها رودست خورده است، یادآورشد: شهردار یاسوج روز شنبه با تشکیل اتاق فکر رسانه ای با دعوت از یازده نفر از خبرنگاران سایت‌های استانی که بخش عمده‌ای از آنها مجوز فعالیت از سوی وزارت فرهنگ اسلامی ندارد با نظرخواهی از آنان و رای‌گیری برای تقابل با رسانه ملی سناریوی حمله به شبکه استانی دنا را طراحی و جنگ روانی را به طور هماهنگ اجرا کردند.

 

این اطلاعیه، محور عملیات روانی مذکور را سایت‌های معلوم الحالی دانست که به جای تلاش برای کسب مجوز از هئیت نظارت بر مطبوعات به دنبال اختلاف‌افکنی میان دستگاههای اجرایی برای تأمین منافع فردی خود هستند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی