نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مرداد 1394 - 9:16
یکی از مسئولان استانداری از مدیر آبفا خواست تا استعفا دهد و مدیرکل دفتر فنی هم اقدامات اخیر را بیهوده و بی برنامه عنوان کرد و فرماندار بویراحمد نیز از مردم عذرخواهی کرد و بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزاش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پس از گذشت چند روز از مشکلات عدیده آب در شهر یاسوج که علت آن تعمیرات در برخی از مناطق بود واکنش ها و انتقادات متعددی از سوی مسئولان و مردم از آب و فاضلاب شهری صورت گرفت.

 

یکی از مسئولان استانداری از مدیر آبفا خواست تا استعفا دهد و مدیرکل دفتر فنی هم اقدامات اخیر را بیهوده و بی برنامه عنوان کرد و فرماندار بویراحمد نیز از مردم عذرخواهی کرد و بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

 

 تماس ها و ایمیل های مکرری از سوی مردم به رسانه ها، بخصوص «بویر نیوز» ارسال شد که با توجه به حجم بالای پیام های دریافتی فقط بخشی از آنها منعکس شد تا به گوش مسئولان برسد.

 

در همین حال یکی از شهروند – خبرنگار «بویر نیوز» با راسال یادداشتی از برخوردهای زننده و درگیری های لفظی صورت گرفته سخن گفت که عمق مشکلات مردم را بخوبی نشان می دهد.

 

این شهروند یاسوجی در متن خود از تبعیض و انتقال آب برخی از مناطق شهر به مناطق دیگر سخن گفته است و جالب اینجاست که کاظمی مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به آن اشاره داشته است.

 

این شهروند یاسوجی نوشت: در پی تعمیرات شبکه آبرسانی قسمت راهنمایی شهر یاسوج برای ترمیم و تقویت آن لازم شده است از برخی مناطق دیگر شهر انشعاباتی به این قسمت اضافه شود.

 

در این راستا آب و فاضلاب شهری درصدد انشعاب از آب محله جاده دهنو تا روستای محمودآباد بوده تا بدین وسیله آب منطقه راهنمایی را تأمین نماید.
در پی این امر، عصر روز شنبه مردم این محله در سمت بالای بلوار شهید رجایی در محل ایجاد انشعاب تجمع کردند و مراتب اعتراض خود را نسبت به تبعیض و بی عدالتی اعلام داشتند.

 

در صحبت با اهالی این محله اذعان داشتند که آب و فاضلاب شهری درصدد آن است که آب محله ما را برای منطقه راهنمایی که ساکنان آن مسئولان، مدیران و سرمایه داران هستند، ببرند و به حق مردم محله ما بی توجه هستند و از این به بعد آب آنها دچار مشکل می شود.

 گویی مردم در نظر دستگاههای اداری با هم فرق دارند و برخی خونشان رنگین تر است.

 

در این مدت نیروهای انتظامی نیز حضور داشتند و ناظر بر مسائل بودند. بدیهی است در این مدت برخی تنش های لفظی تند میان مردم و مسئولان آب و فاضلاب بوجود آمد و مردم از تبعیض و بی عدالتی میان محله بالا و پایین (راهنمایی) بلوار شهید رجایی به تبعیض میان فرادستان و فرودستان و محرومین و اغنیاء یاد می کردند.

 

پس از این اتفاقات مسئولان آب و فاضلاب حضور یافتند و مردم صحبت های خود را با آنها در میان گذاشتند که چندان توجه نشده است و جواب درخور رعایت حقوق شهروندی دریافت نکردند.

 

همچنین مردم نسبت به عدم رعایت موارد ایمنی و علایم هشداردهنده در محوطه کانال ها تذکراتی دادند.

منبع:بویرنیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی