نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. مرداد 1394 - 8:15
نماینده چهار شهرستان‌ کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همین افرادی که امروز دوست دولت روحانی هستند، فردا اقدامات این دولت را به زیر تازیانه انتقادات بی پروای خود قرار می دهند، ابراز کرد: چرا باید در مملکتی که به نام امام زمان است و نان آن را می خوریم، خیانت بکنیم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر در آیین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از بی‌انصافی نسبت به خدمات انجام گرفته توسط دولت قبل و سخنان تأمل برانگیز مدیر مسئول روزنامه ابتکار، اظهار کرد: آیا آن همه کار، خدمت و فعالیت را از یاد برده‌اید و آیا آن دولت برای مردم کاری انجام نداد که امروز چنین بر دولت گذشته می‌تازید.

 

فردا روحانی را هم بی دلیل نقد می کنید؟!

وی با بیان اینکه همین افرادی که امروز دوست دولت روحانی هستند، فردا نیاز این دولت را به زیر تازیانه انتقادات بی پروای خود قرار می دهند، ابراز کرد: چرا باید در مملکتی که به نام امام زمان است و نان آن را می خوریم خیانت بکنیم.

 

بی انصافی نکنید

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌انصافی است که خدمات دولت گذشته را این چنین زیرسئوال ببریم،تصریح کرد: امسال سال همدلی و همزبانی است و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که جامعه را دوقطبی نکنید.

 

وی با بیان اینکه برخی آقایان می خواهند با دوقطبی کردن جامعه مردم را به جان هم بیندازند، ابراز کرد: سخن و گفتار برخی شماها در محافل باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

 

چرا مردم را له می کنید

بزرگواری با اشاره به این موضوع که حال چه چهار سال و یا هشت سال، عمر این دولت هم تمام می‌شود و دیگرانی هستند که خدمات دولت کنونی را در آینده زیرسئوال ببرند،گفت: این روش ها و انتقادات بی محتوا کار درستی نیست که برخی آقایان برای رسیدن به مقاصد خود در پیش گرفته اند.

 

وی با انتقاد از برخی اظهارات که موجب تشویش اذهان عمومی در جامعه می‌شود و گفتن این سخن که تشویش اذهان عمومی وظیفه رسانه هاست تصریح کرد: تندروی برای هر گروهی خوب نیست؛ چه آن‌ها که معتقدند مملکت با مذاکره گل و بلبل می‌شود و چه آن‌ها که دلواپس بوده و معتقدند کاری انجام نشده است.

 

چرا عمامه برداشته و دکترای لیبرالیسمی را بازگو می کنی

نماینده چهار شهرستان‌ استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای وکیلی از جنس حوزه است اما امروز با دکترای لیبرالیسمی بر دولت گذشته می تازد، ابراز کرد: آستانه صبر و تأمل ما بالاست و این شماهاهستید که با یک انتقاد به منتقدان می تازدید و آنها را مورد هجوم و توهین قرار می دهید و با برداشتن عمامه دکترای لیبرالیسمی را بازگو می کنید.

 

بزرگواری با بیان اینکه مسئله ای هسته ای امروز مسئله مهمی برای کشور، آیندگان، امنیت و پایداری کشور است، ابراز کرد: برخی سیاسی بازیها و حرفهای بدون کارشناسی برخی از اقایان باعث تشویش اذهان عمومی شده است.

 

کسی به اندازه من مورد انتقاد قرار نمی گیرد

و در ادامه با قدردانی از رسانه‌هایی که از مسئولان انتقاد می‌کنند،گفت: کسی به اندازه من توسط رسانه‌ها نقد نشده و معتقدم که همین نقد برای ما ارزنده است، چراکه نقاط ضعف خود را با انتقادات برطرف می‌کنیم.

 

نباید اسرار نظام را به جاسوسان بدهیم؟!

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه همه از جمله رسانه‌ها باید برای حفظ اسرار نظام جمهوری اسلامی و کشور دغدغه داشته باشیم، یادآور شد: همه از مسئولان گرفته تا رسانه‌ها در این خصوص وظیفه داریم که اسرار نظام حفظ شود، نه اینکه با بیان اینکه  شما در پستو هستید ،اسرارمان را برای دشمن فاش کنیم.

 

منبع:صبح زاگرس

 

انتهای پیام/ر/200

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی