نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. مرداد 1394 - 8:48
امام جمعه ديشموك اظهار داشت: وجود خبرنگار براي هر شهر و منطقه‌اي حياتي و لازم است و يكي از ابزارهاي مهم براي پيشرفت يك منطقه رسانه است وخبرنگاران باید واسطه بین مردم و مسولین باشند و مشکلاتی را که از دید مسولین پنهان مانده است را به گوش مسولین برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته دیشموک به 17 مرداد روز خبرنگار اشاره كرد و افزود: وجود خبرنگار براي هر شهر و منطقه‌اي حياتي و لازم است و يكي از ابزارهاي مهم براي پيشرفت يك منطقه  رسانه است،

 

 

 

وي اظهار کرد: خبرنگاری یک نوع مجاهدت و تلاش برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن و ایجاد امید و نشاط در جامعه است به شرط آنكه خبرنگار خود را وامدار نظام اسلامی بداند و وامدار جریان های سیاسی و حزبی نباشد.

 

 

محموذی بهترین نمونه حال حاضرعملکرد یک خبرنگار را انعکاس حملات وحشیانه اسرائیل به غزه عنوان کرد و افزود: رژيم غاصب صيهونيستي در روزهاي اخير از كودك‌كشي به كودك‌سوزي روي آورده و اين نهايت خيانت به بشريت است.

 

 

وي تصریح کرد: خبرنگاران باید واسطه بین مردم و مسولین باشند و مشکلاتی را که از دید مسولین پنهان مانده است را به گوش مسولین برسانند و واقعیات را منتشر کنند نه آنکه برای جذب مخاطب بیشتر دروغ فکنی را سر لوحه کارهای خود قرار دهند.

 

 

محمودی به موضوع بررسي متن توافق هسته‌اي اشاره كرد و گفت: بحث بررسي متن توافق شده در حال انجام است، اظهار نظرهايي در مورد نقاط ضعف و قوت اين برجام وجود دارد و در مجموع نمي‌توان اين برجام را به طور كلي خوب و يا كاملاً بد پنداريم.

 

 

وي اضافه كرد: البته ارزيابي‌هاي كارشناسان اين است كه اين متن هم داراي نقاط قوت و هم دربردارنده نقاط ضعفي مي‌باشد.

 

 

خطيب نماز جمعه ديشموك گفت: متن توافق ايده‌آل نيست چون همه ايده‌آل‌هاي ما در آن برآورده نشد و توافق بد هم نيست ازآن حيث كه آنها نتوانستند مانع فعاليت هسته‌اي صلح‌آميز كشور ما شوند.

 

 

وي بيان كرد: طبيعي است كه امتيازاتي را داديم، ولي اهداف ايده‌آل مورد نظرمان در اين متن توافق رعايت نشده و همانطور كه رهبري مي‌فرمايد:( اين توافق بايد در چارچوب نظام اسلامي، بادقت و موشكافانه مورد بررسي قرار بگيرد تا موجب دوقطبي شدن جامعه و نظام ما نشود.

 

 

وي خاطرنشان كرد: از جزئي‌نگري برجام كه به دوقطبي شدن منجر خواهد شد ممانعت شود، شتاب‌زدگي جايز نيست و همه چيز را زير سؤال بردن هم درست نيست، اينكه عده‌اي مخالف باشند و گروهي هم موافق كار خوبي نيست .

 

 

خطيب نماز جمعه ديشموك با بيان اينكه البته با دقت سياسي مسئولان، درايت رهبري و حمايت مردم آرامش كشور حفظ شد، تصريح كرد: مسئولان بايد باب نقدپذيري خود را باز نگه دارند، ادبيات خوب را در مقابل منتقدان حفظ كنند و سعي نمايند به صورت پسنديده پاسخ منتقدان هسته‌اي را بدهند.

 

 

محمودي‌اصل گفت: مسئولان ما آرمان‌هاي امام(ره) را حفظ و دفاع از مظلومين و استكبار ستيزي را در دستور و سياست كاري خود پايدار داشته باشند و همچنان مظلومين را مورد حمايت خود قرار دهند.

منبع: پایگاه خبری کهگیلویه

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی