نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1394 - 22:09
فردا دوشنبه (19 مرداد) آستان مقدس امام زادگان بی بی خاتونین(س) ساعت 17و سی دقیقه با استقبال از دو شهید گمنام حال و هوای دیگری به خود میگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند و در جبهه های حق علیه باطل نیز در دفاع از این مرزو بوم بیش از یک هزار و 800 شهید والامقام را تقدیم انقلاب کردند بار دیگر از فرزندان شهید خود و گمنامان نامدارهشت سال دلاوری استقبال کردند.

 

محمد جواد درخشان پی  مسئول فرهنگی واجتماعی حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهر مارگون در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد:  فردا دوشنبه (19 مرداد) شهر مارگون و آستان مقدس امام زادگان  بی بی خاتونین(س) ساعت 17و سی دقیقه با استقبال از دو شهید گمنام حال و هوای دیگری به خود میگیرد.

 

وی گفت: درس که شهداء امروز به ما دادند همان درسی است که ملت ایران از ماجرای کربلا و عاشورا گرفته است، درسی که سرمشق آن ایستادگی و عزت طلبی است و استقبال از شهدای گمنام توفیق الهی است که شامل مردم ولایت مدار این دیار شده و ما از خدا می خواهیم تا ما را خدمتگزار شهدا قرار دهد.

 

قابل ذکر است که  مراسم تشییع و وداع از پیکر هفت شهيد گمنام و شهيدان آذريان و كريمي ساعت هفت و 30 دقیقه صبح فردا 19 مرداد از مقابل کنگره شهدا به سمت هفتم تیر یاسوج صورت خواهد پذیرفت و سخنران این مراسم آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان خواهد بود.

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی