نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مرداد 1394 - 8:58
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد:
دولت یازدهم مانند دولت گذشته قانون گریزی می کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف یک میلیون نفر در ماه اخیر، گفت: تعداد افراد حذف شده از لیست یارانه بگیران باید به 6میلیون نفر برسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ موسی‌الرضا ثروتی در گفت وگو با میزان درباره تأخیر در پرداخت یارانه در ماه های اخیر اظهار کرد: دولت یازدهم نیز مانند دولت گذشته قانون گریزی می کند به طوری که بی توجهی به قانون هدفمندی یارانه ها باعث شده دولت برای پرداخت یارانه ها همواره با چالش مواجه باشد.

 
 
وی افزود: بر اساس قانون هدفمند کردن یارانه مقرر شد دولت 6میلیون نفر از لیست یارانه بگیران را حذف کند، با این حال شاهدیم که دولت در حذف افراد کند عمل می کند.
 
 
اشتباه دولت در حذف یارانه بگیران
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: کوتاهی دولت در حذف ثروتمندان تا حدی پیش رفته که در بین این حذف شدگان می توان افراد کم درآمدی را مشاهده کرد که معیشت آنها به یارانه وابسته است ولی مسئولان به دلیل ضعف سیستم نمی توانند مجدداً این افراد را به لیست اضافه کنند.
 
 
عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با حذف افراد گفت: دولت باید با مراجعه به اطلاعات معیشت مردم، افراد با درآمد بالای سه میلیون تومان، دارای خودروهای به ارزش 200میلیون تومان، مالکان چند واحد آپارتمان و زمین های حاصلخیز با مساحت بالای 200هکتار، هدف حذف 6میلیون ثروتمند از دریافت یارنه را محقق کند.
 
منبع:دانا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی