نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مرداد 1394 - 11:26
سياسي،chaharfasl.ir
فعال دانش آموزي كهگيلويه و بوير احمد؛
مردم و خواص با بصيرت اجازه نفوذ به استكبار ندهند
يك فعال سياسي دانش آموزي گفت: مقامات آمريكايي و عوامل داخلي وابسته به آن ها خواستار بازگشايي سفارت آمريكا در ايران هستند و مردم و خواص با بصيرت بايد راه نفوذ استكبار را ببندند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، محمد رضا راسك اظهار كرد: بعد از توافق هسته اي عده اي بحث رابطه با آمريكا را مطرح كردند كه مقام معظم رهبري در خصوص نفوذ سياسي، فرهنگي و اقتصادي آمريكا تذكر دادند.

 

وي افزود: سخنان مقام معظم رهبري چراغ راه كشور است و مسلمانان جهان خواهد بود و سران كشور هاي اسلامي بايد با اتحاد و هم دلي از ايجاد اختلاف هاي فرقه اي و نفوذ استكبار جلوگيري كنند.

 

اين دانش آموز بسيجي برنامه آمريكا را ايجاد فتنه در منطقه دانست و ابراز داشت: آمريكا با ايجاد گروه هاي تكفيري مانند داعش، القاعده و طالبان در منطقه فتنه ايجاد مي كنند تا زمينه حضور نظامي خود را فراهم سازند.

 

راسك گفت: مقام معظم رهبري از مدت ها پيش در خصوص تجزيه عراق تذكر دادند و فرمودند آمريكا با ايجاد اختلاف بين شيعه و سني در صددايجات تفرقه و تجزيه كشورها سوريه و عراق است.

 

وي گفت: اتحاد جهان اسلام مهمترين مانع نفوذ غرب است و كشور هاي اسلامي بايد با اتحاد از جنگ هاي مذهبي و فرقه اي جلوگيري كنند.

منبع:قلم دنا

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی