نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1394 - 9:29
رئیس انجمن هوافضای کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد
موفقیت‌های چشمگیر انجمن هوافضای استان
رئیس کل انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال جاری نیز تیم رباتیک انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسابقات اختراعات و رباتیک کشوری توانست علاوه بر کسب شش رتبه قهرمانی کشور به عنوان تیم فنی انجمن هوا فضای کشور شناخته شود.

يه گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ علی محمودی با اشاره به فعالیت‌های انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این انجمن از سال ۸۹ و به منظور ساماندهی و حمایت از مخترعین در حوزه هوافضا و رباتیک راه‌اندازی شد.

 

 

رئیس‌کل انجمن هوافضای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این انجمن هم اکنون  بیش از هزار و۳۰۰ عضو عادی در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و دنا دارد، بیان کرد: در شهرستان بویراحمد نیز در حال عضو‌گیری هستیم و امیدواریم جوانان و نوجوانان بویراحمدی علاقمند به هوافضا و رباتیک به این انجمن بپیوندند.

 

 

وی عنوان کرد: از میان اعضای انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴۰۰ عضو فعال در بخش‌های دانش‌آموزی و دانشجویی وجود دارد که تاکنون اختراعات و ابداعات خوبی برجای گذاشته و در مسابقات کشوری حضور درخشانی داشته‌اند.

 

 

رئیس‌کل انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انجمن هوا فضای استان در حال حاضر در دو رشته  هوا فضا و رباتیک فعالیت و عضوگیری دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی شاخه‌های ریاضیات کاربردی، فیزیک کاربردی و نانو از اصلی‌ترین برنامه‌های انجمن هوافضای استان در سال جاری خواهد بود.

 

 

این مخترع جوان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های موثر انجمن هوا فضای استان در مسابقات کشوری یادآور شد: کسب رتبه دوم سومین دوره مسابقات قطب علمی سامانه هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در سال ۹۲ و کسب رتبه نخست مسابقات ملی هوافضای دانشگاه امیر کبیر و کسب رتبه سوم در مسابقات فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از مهمترین دستاوردهای اعضای این انجمن در سال ۹۳ بود.

 

 

رئیس کل انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سال جاری نیز تیم رباتیک انجمن هوا فضای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مسابقات اختراعات و رباتیک کشوری توانست علاوه بر کسب شش رتبه قهرمانی کشور به عنوان تیم فنی انجمن هوا فضای کشور شناخته شود.

 

 

وی با بیان اینکه استعدادهای ناب و بالقوه فراوانی در زمینه هوا فضا و رباتیک در میان جوانان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اظهار کرد: متاسفانه به رغم فعالیت‌های موثر دانش‌آموزان و دانشجویان هم استانی در این زمینه مسئولان استانی با این قبیل فعالیت‌ها بیگانه‌اند و هیچ‌گونه حمایت درخوری تاکنون از فعالیت‌های انجمن هوا فضا نداشته‌اند.

 

 

رئیس انجمن هوافضای کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی خواست تا توجه بیشتری به فعالیت‌های انجمن هوافضا داشته باشند تا در سایه آن اعضای این انجمن بتوانند اختراعات و خلاقیت‌های خود را هرچه بیشتر بروز دهند.

منبع:كبنانيوز
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی