نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. شهريور 1394 - 13:36
عضو شورای اسلامی شهر مارگون از تجمع مردم این شهر در مقابل کارخانه سیمان خبر داد و گفت: مردم شهر مارگون به دلیل استخدام های اتوبوسی غیر بومی ها در جلوی این کارخانه تجمع کردند و مراتب اعتراض خود را به مسئولان این کارخانه رسانند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمد مهدی حیدرخواه عضو شورای اسلامی شهر مارگون به مسئله دنباله دار استخدام های اتوبوسی غیر بومی ها در کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: علی رغم مصوبه اجرایی شده از سوی شورای تأمین و مسئولان استانی هنوز استخدام های این کارخانه به سمت غیر بومی هاست.

 

وقتی مسئولان کارخانه بهایی به مصوبه استانی نمی دهند

وی با بیان اینکه طبق این مصوبه اولویت استخدام با بومی های منطقه مارگون است،تصریح کرد:در روزهای گذشته این کارخانه دوباره مبادرت به استخدام نیروهای غیربومی کرده که این موضوع باعث عصبانیت مردم این منطقه شده است.

 

جولان افراد غیربومی در کارخانه سیمان مارگون

عضو شورای اسلامی شهر مارگون و نایب رئیس شورای اسلامی استان با انتقاد از مسئولان این کارخانه به اعتراض و تجمع مردم مارگون در جلوی این کارخانه اشاره کرد و افزود: در همین زمینه مردم مارگون در پی اعتراض به این استخدام های اتوبوسی غیر بومی ها در جلوی این کارخانه تجمع کردند که با بی مهری مسئولان کارخانه مواجه شدند و مسئولان این کارخانه حتی درهای این مجتمع را بر روی مردم بستند.

 

حیدر خواه با بیان اینکه استخدام نکردن فرزندان این منطقه جفایی در حق آنان است، ابراز کرد: به جد پیگیر موضوع استخدام های جوانان مارگونی در کارخانه سیمان هستیم و امیدواریم مسئولان استانی به این موضوع نیز ورود پیدا کنند.

 

منبع: بویرخبر

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی