نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. شهريور 1394 - 23:23
امام جمعه یاسوج با تذکر به برخی روشنفکران جامعه و خوشحالی آنان از بازگشایی سفارت خانه انگلیس در کشور گفت: بازگشایی جاسوس خانه روباه و استعمارگر پیر که در چند سال اخیر بیشترین توطئه ها را علیه نظام داشته خوشحالی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با تبریک هفته دولت به دولتمردان به روزهای مهم شهریور ماه اشاره کرد و گفت:مناسبت‌های مختلفی در این ماه وجود دارد که بمب گذاری در حرم حضرت علی(ع) و ترور آیت‌الله سید محمدباقر حکیم مرجع عالی قدر شیعیان عراق یکی از این ایام حزن و اندوه است.

 

تمامی ترور های جهان وابسته به رژیم صهیونیستی است

وی با بیان اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی در همه ترورها علیه مراجع اسلام, تشییع و مسلمان جهان دخیل است، ابراز کرد: از همه این‌ها اسف‌بارتر این که این دژخیمان ایران اسلامی حامی مظلومان را تروریست و رژیم صهیونیستی کودک‌کش را مبرا از ترور معرفی می‌کنند.

 

خطیب این هفته نماز جمعه یاسوج آمریکای جنایتکار را به وجود آوردنده تمامی گروههای ترویستی اعم از القاعده، داعش، طالبان و دیگر گروههای تروریستی  در جهان دانست و افزود: امروز آمریکای جنایتکار که خودش مهد تروریست پروری است ایران اسلامی را بخاطر دفاع از کشورهای مظلوم حامی تروریست می داند.

 

ایران اسلامی همیشه قربانی ترور بوده است

حسینی در ادامه به 9شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت  رجایی و باهنر و نامگذاری این روز به نام روز مبارزه با تروریست اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی قربانی اصلی تروریست با 17 هزار شهید ترور است که در این ترورها تعداد 5 هزار جانباز هم داشته‌ایم که حقانیت ما را ثابت می‌کند.

 

آمریکا کشوری غیرقابل اعتماد است

وی با بیان اینکه آمریکا ریشه تمامی تروریست های جهان است، بیان کرد: ایران اسلامی طرفداری و جانبداری از حزب الله لبنان که پوزه رژیم غاصب صهیونیسمی اسرائیل را بر خاک مالید و کشورهای مانند لبنان، سوریه ،عراق و بحرین که قربانی توطئه پردازی آمریکای جنایتکار است را وظیفه خود می داند و به این حمایت ها تا همیشه پایبند است.

 

خطیب این هفته مرکز استان به در پیش بودن هفته حج و برشمردن آداب این سنت ابراهیمی اشاره کرد  و افزود: حج تکمیل کننده  دین وشفابخش روح انسان مومن است که باید به خوبی از ارزشها و آرامانهای آن بهره برد.

 

آل سعود به دنبال ترویج حج ابوسفیانی است

حسینی به انواع حج  ووجود دو حج روحانی و حج ابوسفیانی اشاره کرد وگفت: حج ابراهیمی مناسکی با برائت از مشرکان و دژخیمان عالم است که با روح و جسم انسان عجین است اما حج ابوسفیانی که حکام کودک کش آل سعود در صدد ترویج آن هستند  از اصل ریشه یهودی داشته و برای بدنام کردن اسلام روی کار آمده‌اند.

 

وی با برشمردن همه جنایت‌ها و خیانت‌هایی که حکام آل‌سعود تاکنون داشته‌اند،افزود: آنها هم اکنون با همکاری رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال مردم‌کشی و کوک‌کشی در یمن هستند که نشان دهنده خوی صهونیزمی آنان است.

 

بازگشایی جاسوس خانه روباه پیر خوشحالی ندارد

خطیب این هفته نماز جمعه مرکز استان به بازگشایی سفارت روباه پیر انگلیس در هفته گذشته و خشحالی برخی ازروشنکفران اشاره کرد و گفت: بازگشایی سفارت انگلیس در ایران،فصل دیگری از توطئه ها و دسیسه های استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

حسینی با تذکر به برخی روشنفکران جامعه  و خوشحالی آنان از بازگشایی این سفارت خانه در کشور گفت: نباید در این برهه که استکبار می کوشد با تمامی توطئه های فرهنگی، فرهنگ و ارزشهای ما را خدشه دار کند، از بازگشایی سفارت خانه روباه و استعمارگر پیری خوشحال باشیم زیرا بیشترین توطئه ها را علیه نظام و انقلاب داشته است.

 

مسئولان مواظب باشند

وی هدف از بازگشایی سفارت انگلیس، توطئه گر فتنه 88را رخنه کردن آنان در برخی از امور کشور دانست و افزود: مسئولان مواظب دسسیه های جاسوس خانه انگلیس باشند.

 

حسینی در خطبه های اول نماز جمعه این هفته مرکز استان به شکر نعمت و عواقبی که از این رهگذر نصیب انسان‌ها می‌شود، اشاره کرد و گفت: آتش جهنم در انتظار کسانی است که نعمت‌های پروردگار را استفاده کرده و هیچ گونه شکرگزاری به درگاه خداوند نداشته و کفران نعمت هم می‌کنند.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه افزود: در آیات متعددی از سوره‌های قرآن کریم در این خصوص تذکراتی داده شده است، از جمله در آیات 20 تا 30 سوره نبأ که باید در این آیات و سخن پروردگار به خوبی تأمل، دقت و تدبر کرد.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام ر/200

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی