نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. شهريور 1394 - 9:43
در هفته گذشته اقدام شایسته یک بازیکن فوتبال مورد توجه عموم مردم قرار گرفت، فائزه هاشمی باردیگر با یک سایت ضدانقلاب به گفت‌وگو نشست و شهید علی خلیلی بازهم خبرساز شد؛ با ما همراه باشید با چهره‌های خبرساز هفته گذشته.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ترين هاي هفته  توسط خبرگزاري فارس هر هفته منتشر مي شود.

* الگوی هفته

در هفته گذشته تصویری از اقامه نماز یک بازیکن مورد توجه عموم مردم قرار گرفت؛ شاید خیلی وقت است که دوربین عکاسان ورزشی چنین لحظه‌ای را ثبت نکرده بودند، هفته پنجم لیگ برتر در بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال اهواز لحظه اقامه نماز سیدمحمدرضا حسینی بازیکن تیم ذوب‌آهن توسط عکاسان شکار شد.

 

 

* درس هفته

در هفته گذشته بار دیگر نام علی خلیلی همان شهید امر به معروف و نهی از منکر در رأس خبرها قرار گرفت؛ اما پرونده وی که خیلی وقت پیش با شهادتش بسته شده بود، این بار با بخشش قصاص قاتل توسط والدین برای همیشه باز ماند. پرویز خلیلی و اعظم مشتاق‌فرد، پدر و مادر شهید علی خلیلی معلم برتر درس بخشش و ایثار شدند.

بخشی از متن نامه پدر و مادر شهید علی خلیلی را می‌خوانید: «فرزند شهیدمان؛ علی‌رغم همه قصورها، کوتاهی‌ها و گاه دلشکستگی‌هایی که طی این 4 سال در حق ما روا شد، ما نیز به تو اقتدا کرده و با استعانت از الطاف خفیه الهی و با توسل به قلب عالم امکان، حضرت بقیة‌الله‌الاعظم ارواحنا‌ له‌الفدا، به امید یک لبخند آقا و رهبرمان حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای،‌ بدون ذره‌ای چشم‌داشت مراتب گذشت قاطع و منجز خویش را از حق قصاص خود به اطلاع عموم مردم حزب‌الله ایران می‌رسانیم».

 

 

*گستاخی هفته

«در جمهوری اسلامی همان کارهایی را انجام می‌دهیم که زمان شاه انجام می‌شد، وقتی زندان‌ها از بی‌گناهان پر شود، این موضوع بی‌عدالتی است و نارضایتی ایجاد می‌کند و خود این موضوع برای نظام مشکلات ایجاد می‌کند، حکومت با کفر باقی می‌ماند اما با ظلم نمی‌ماند، زمان شاه هم زندان‌ها پر از زندانی بود.» سخنی از سوی فائزه هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی که در هفته گذشته مطرح شد.

 

 

*افشاگری هفته

«اگر می‌بینید خبرها به این صورت شده بدانید حقوق ما دست دولته و اگه غیر این عمل کنیم بودجه صداوسیما رو نمی‌دهند و حقوق ما را قطع می‌کنند پس مجبوریم بگیم همه جا آرومه...»جمله‌ای از سوی کامران نجف‌زاده خبرنگار صداو سیما که در هفته گذشته بحث بسیاری از محافل شد.

 

 

 

*استقبال هفته

تصویر ذیل مربوط می‌شود به صف استقبال‌کنندگان از اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرودگاه مشهد.

 

می‌گویند بتازگی یک وزیر در گرمای خرماپزان مرداد اهواز برای سرکشی از بیمارستان‌های این شهر با پرواز عمومی همراه مردم در صف ایستاده بود.

 منبع:فارس

انتهاي پيام//

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی