نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1394 - 9:44
مدیر کل ورزش و جوانان استان ،احترام به پیشکسوتان ورزش را مهمترین وظیفه خود و ورزشکاران دانست و از ورزشکاران و جامعه ورزش استان خواست در تکریم و احترام به پیشکسوتان ورزش تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جهانبخش ایزدپور مدیر کل ورزش و جوانان استان و حسن باشتی در خصوص مسایل روز ورزش شهرستان گچساران و بوکس استان با یکدیگر تبادل نظر کردند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ،احترام به پیشکسوتان ورزش را مهمترین وظیفه خود و ورزشکاران دانست و از ورزشکاران و جامعه ورزش استان خواست در تکریم و احترام به  پیشکسوتان ورزش تلاش کنند.

 

ایزد پور پیشکسوتان ورزش را سرمایه های اصلی ورزش استان دانست و ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات پیشکسوتان ،خواستار حضور این عزیزان در هیئت های ورزشی در جهت توسعه ورزش شد.

 

وی اظهار کرد: رشته بوکس ورزشکاران و پیشکسوتانی همچون حسن باشتی را در این استان پرورش داده که می توان  به ظرفیت های این رشته ورزشی در استان پی برد.

 

ایزدپور اظهار امید واری کرد با تلاش ورزشکاران  و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان بتوانیم در آینده شاهد حضور ورزشکاران و قهرمانی از این رشته در تیم های ملی باشیم.

 

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان با اهدا لوح و هدیه ای از زحمات چندین ساله این پیشکسوت ورزش بوکس تقدیر کرد.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی