نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. شهريور 1394 - 21:33
اشعار باید در بخش های سپید محلی، کلاسیک محلی، یار یار، ترانه ها و شروه های بومی و محلی سروده شود که پس اتمام زمان ارسال، 12 نفر به عنوان برگزیده (هر موضوع سه نفر) انتخاب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ربیع الله اصالت فرد مسئول سازمان و دبیرخانه انجمن بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد،  این جشنواره، از سری جشنواره های سراسری سازمان هنرمندان، ویژه استان با موضوعات ترویج عفاف و حجاب و اشعار مذهبی، فرهنگ همدلی وهم زبانی، فرهنگ ایثار و شهادت و سنت ها و آئین های بومی و محلی است و هدف از برگزاری این جشنواره، شناخت استعدادها بخصوص استعدادهای بومی و محلی، ترویج فرهنگ بومی و محلی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت، شناخت سنت ها و آئین ها، بازگشت و شناساندن سنت های فراموش شده بومی و محلی استان است.

 

این مسئول فرهنگی، یادآور شد: انتخاب شعر مناسب با موضوع جشنواره، تلفیق شعار همدلی و هم زبانی با سنت ها و آئین های بومی و محلی، بیان صحیح و روشن از سنت های بومی و محلی، استفاده از عناصر بومی و محلی، بکارگیری تصاویر هنرمندانه و صحیح در شعر و بیان سنت ها و آئین های مثبت بومی و محلی استان از مسائل مهم ارزیابی آثار است.

 

وی، خاطرنشان کرد: اشعار باید در بخش های سپید محلی، کلاسیک محلی، یار یار، ترانه ها و شروه های بومی و محلی سروده شود که پس اتمام زمان ارسال، 12 نفر به عنوان برگزیده (هر موضوع سه نفر) انتخاب می شوند.

 

مسئول سازمان و دبیرخانه انجمن بسیج هنرمندان کهگیلویه وبویراحمد، با بیان این که مهلت ارسال آثار تا (25 آبان) امسال است، یادآور شد: هر شاعرمی تواند چهار اثر در هر بخش به دبیرخانه جشنواره (یاسوج، گلستان 5، ساختمان بسیج هنرمندان ( ارسال کند.

 

اصالت فرد، در پایان گفت: علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند با شماره تلفن های07433234644، 09171437278 و 09175179060 تماس بگیرند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی