نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. شهريور 1394 - 22:09
دیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمدخبر داد:
برگزاری صدوپنجمین نشست کتاب‌خوان کشور در دنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری صد و پنجمین نشست کتابخوان کشور در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا این استان در روز بیست و پنجم شهریورماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.

 

 

وی افزود: در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.

 

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه دهندگان کتاب در نشست کتابخوان می‌توانند به مدت هفت دقیقه به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دین و مذهب، تاریخ، روان‌شناسی، ادبیات، شعر، قصه، رمان، کودک و نوجوان، سبک زندگی، طب و تغذیه و بهداشت عمومی، خانواده و ازدواج بپردازند.

 

 

قربانی افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این نشست فرم فراخوان را از پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به آدرس WWW. Yasoujpl. ir دریافت کرده و تا حداکثر ۲۰ شهریور ماه ثبت‌نام و یا به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دنا مراجعه کنند.

 

 

گفتنی‌ست نخستین نشست کتاب‌خوان کهگیلویه و بویراحمد و سی و پنجمین نشست کتاب‌خوان کشور با حضور دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

از کلیه نویسندگان، فعالان رسانه‌ای، دانش‌آموزان و عموم مردم کتاب‌خوان و کتاب‌دوست کهگیلویه و بویراحمد جهت شرکت در صد و پنجمین نشست کتاب‌خوان کشور دعوت بعمل آمده است.

منبع:عصر دنا
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی