نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. شهريور 1394 - 8:55
از مهترین اهداف اردوهای جهادی ، اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر سازندگی کشور،رسیدگی به مناطق محروم وهمچنین ارتقا سطح علمی جوانان در زمینه سازندگی کشور می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، استفاده از انرژی جوانان در مسیر مناسب در شرایط کنونی کشور است که از همین سرمایه های موجود می توان به بهترین نحو استفاده کرد و در جهت افزایش کیفیت برنامه ها تلاش نمود .

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی در این طرح جوانان در عرصه های بهسازی ،نهضت سواد آموزی ،بهداشت ودرمان،منابع طبیعی و جهاد دانشگاهی شرکت می کنند .

 

اردوهای هجرت ضمن غنی سازی اوقات فراغت جوانان آنان را وارد عرصه عمرانی و سازندگی کشور می کند که به همین جهت باید در مناطق مختلف نیاز سنجی شود و فعالیت جوانان هم بر اساس نیازهای مختلف مناطق محروم سازندگی شود.

 

 

وقتی دانشجویی در این اردوها حضور می‌یابد و درد فقر و محرومیت‌ها را می‌چشد و محرومیت‌زدایی را تجربه می‌کند پس از سیر تحصیلات عالیه خود می‌تواند مسئول خدومی برای این کشور باشد.

 

از ازهداف اردوهای جهادی علاوه بر غنی سازی اوقت فراغت جوانان و نوجوانان دستاودهای دیگری نیز دارد که از مهترین آنها می توان به ایجاد نگرش سازندگی به فعالیت های جوانان در جامعه اشاره کرد.

 

تصاویر حضور جوانان دانشگاهی در روستای محروم گوهرگان در استان کهگیلویه وبویراحمد را در زیر ببینید:

انتهای پیام/م.ن.ه

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی