نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. شهريور 1394 - 14:09
خطیبی قرارداد اولیه طرح را ۵.۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلام محمد زارعی در بازدید از این پروژه مهم کهگیلویه و بویراحمد افزود: کام مردم استان با اجرای این طرح شیرین و مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد هموار‌تر می شود.

وی از اختصاص بخشی از اعتبارات ماده ۱۸۰ به این پروژه خبرداد و گفت: از این پس پیگیری اعتبارات این پروژه بزرگ در مرکز هستیم و اعتبارات ساخت راه‌آهن یاسوج ـ اقلید از محل فروش اسناد خزانه تأمین می‌شود.

فاز اول پروژه راه آهن یاسوج به اقلید در دست انجام است

مدیرکل ساخت و توسعه راه‌آهن منطقه یک کشور هم با ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه گفت: مناقصه این طرح اردیبهشت سال جاری انجام شد و فاز اول این طرح از کیلومتر صفر تا ۲۲ در حال انجام است.

عباس خطیبی افزود: مطالعه مرحله دوم پروژه راه آهن یاسوج به اقلید انجام شده و در مرحله نقشه‌ برداری است.

وی بیان کرد: برای این پروژه ۱۳ ایستگاه در نظر گرفته شده و ۱۵ کیلومتر تونل و سه کیلومتر پل بزرگ در این مسیر احداث می‌شود که طول بزرگترین تونل سه هزار و ۱۰۰ متر است.

خطیبی قرارداد اولیه طرح را ۵.۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه مورد نیاز است.

وی همچنین کوهستانی بودن منطقه را یکی از مشکلات و موانع در اجرای این پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی