نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. شهريور 1394 - 23:32
ستار هدایت خواه،نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی بویراحمدو دنا، در جلسه ای در یاسوج با اجماع اصول گرایان بویراحمدو دنابه عنوان نامزد نهایی اصول گرایان حوزه انتخابی بویراحمد و دنا مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عصرامروز اصول گرایان بویراحمدو دنادرحسینیه امام علی(ع) شهریاسوج برای تعیین نماینده اصلی این جریان در انتخابات اسفند ماه 94 مجلس شورای اسلامی دور هم جمع شدند.

 

این جلسه با رایزنی های گسترده اصول گرایان بویراحمدو دنا در جلسه مبنی برحضور ستار هدایت خواه به عنوان نامزد نهایی اصولگرایان بویراحمد در صحنه انتخابات همراه بود.

 

گفتنی است در طی مدت اخیر صحبت های زیادی مبنی بر حضور ستارهدایت خواه،نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی و فعال فرهنگی استان بر سر زبان ها بود که با جلسه امروز اجماع این جریان بر روی وی برای حضور در انتخابات به نتیجه رسید.

 

این در حالی است که ستار هدایت خواه در جلسه پاسخی مبنی بر  حضور خودش در انتخابات اخیر  نداد .

 

لازم به ذکر است در طول چندین ماه گذشته  اصول گرایان بویراحمد ودنا وفعالین کشوری در استان کهگیلویه وبویراحمد بر روی نامزد خاصی نتوانستند به اجماع برسند و تمام تلاش خود را برای حضور هدایت خواه انجام دادند که با برگزای جلسه امروز گفته می شود تلاش هایشان برای حضور وی درانتخابات با وجودعدم اعلام آمدن این نامزد احتمالی در حال به نتیجه رسیدن است.

 

گفتنی است چهره های شاخص اصول گرای حاضر در این جلسه شیرعلی خرامین، خلیفه خلقی پور، کرم جانی پور، علی محمد دانشی، مرادعلی پیوند، حجت الاسلام محمد خاضع و حجت الاسلام صفدر پناهی بود.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی