نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. شهريور 1394 - 19:54
مدرسه,chaharfasl.ir
مدیر آموزش و پرورش لوداب بویراحمد:
برخی مدارس در لوداب با رعدوبرق هم آوار می شوند
مدیر آموزش و پرورش لوداب بویراحمد گفت: ۱۳۷ مدرسه در این بخش وجود دارد که ۳۲ مدرسه آن استیجاری و فاقد هرگونه استاندارد لازم برای امر تعلیم و تربیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از عصر دنا، علی کمالی مدیر آموزش و پرورش لوداب بویراحمد گفت:  حدود ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در مدارس بخش لوداب مشغول به تحصیلبوده که از این تعداد حدود ۱۷۰ دانش آموز در مدارس غیراستاندارد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

 
 
وی با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی مدارس استیجاری در بخش لوداب بویراحمد، اظهارکرد: وضعیت این فضا‌ها بگونه‌ای است که با رعد و برق هم امکان ریزش آن‌ها وجود دارد چه برسد به اینکه بارشی صورت گیرد.
 
 
مدیر آموزش و پرورش لوداب بویراحمد گفت: متاسفانه شرایط نگران کننده‌ای در این زمینه در بین خانواده‌ها و دانش آموزان وجود دارد و مانیز بدلیل نبود امکانات نمی‌توانیم پاسخ مناسبی به آن‌ها ارائه دهیم.
 
 
کمالی از اهدای شش مدرسه پیش ساخته بنیاد قلم چی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده خبرداد.
 
 
وی با تشکر از بنیاد قلم چی و مهندس محرابی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: از هم اکنون دغدغه ریزش مدارس استیجاری و حوادث ناگوار در فصل سرد را برای معلمان و دانش آموزان این بخش داریم.
 
 
مدیر آموزش و پرورش لوداب بویراحمد افزود: شرایط فیزیکی این مدارس بگونه‌ای است که اگر یک ورزشکار بوکس به دیوار این مدارس بکوبد بدون شک شاهد ریزش دیوارهای این فضا‌ها خواهیم بود.
 
 
گفتنی‌ست بخش لوداب در شهرستان بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر با یاسوج مرکز این استان بیش از ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی