نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. شهريور 1394 - 18:30
رئیس اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از سفر امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در همایش تکریم مقام امامزاده میرسالار (ع) خبر داد و گفت: این همایش روز جمعه 27 شهریور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سیدعبدالنبی صمدیان افزود: همه ساله همایشی از طرف سادات جلیل القدر امامزاده میرسالار، مهمانان کشوری و شهرستانی در جوار این امامزاده برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه کهگیلویه افزود: در بیست و نهمین همایش بزرگداشت این امامزاده واجب التعظیم  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار، و مسئولان شهرستانی، مهمانانی از نقاط مختلف کشور حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان این‌که امامزاده ها بهترین مکان برای اجرای برنامه های فرهنگی و جذب جوانان به مکان های دینی است خاطرنشان کرد: بهترین جای مقابله با جنگ نرم دشمن،حضور در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه و بهره گیری از کرامات این بزرگواران است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش  امامزاده میرسالار همه ساله در آخرین جمعه شهریور و در جوار بارگاه آن امامزاده در میرسالار از توابع بخش دیشموک برگزار می‌شود.

 

بقعه متبرکه امامزاده میر سالار از نوادگان هفتمین امام شیعیان در 90 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد و سالانه زائران زیادی از داخل و خارج استان به زیارت این بقعه می روند .

 

منبع: پایگاه خبری کهگیلویه

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی