نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1394 - 11:30
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا اقتصاد مقاومتی را تحولی جدید در ساختار اقتصاد بیمار کشور دانست و ابراز کرد:اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم و فشار اقتصادی به عنوان یک تحول می تواند اقتصاد بیمار کشور را درمان و روند واردات به کشور را کاهش دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، غلام محمد زارعی نماينده شهرستان هاي بويراحمد و دنا  در رابطه با اقتصاد مقاومتي، ايجاد و توجه به آن اظهار داشت: به توجه دولتمردان و مسئولان به ترسیم نقشه های راهبردی اقتصادی مقاومتی در جامعه برای شکوفاتر شدن اقتصاد بدون نفت اشاره کرد و افزود:سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی اقتصادی و درون نزا می تواند مسیر حرکت اقتصاد کشور را متحول کند.

 

اقتصاد مقاومتی تحولی جدید در ساختار اقتصاد بیمار کشور است

 

وی اقتصاد مقاومتی را تحولی جدید در ساختار اقتصاد بیمار کشور دانست و ابراز کرد:اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم و فشار اقتصادی به عنوان یک تحول می تواند اقتصاد بیمار کشور را درمان و روند  واردات به کشور را کاهش دهد.

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید داخلی است، بیان داشت:در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی باید به بحث مدیریت مصرف بیشتر توجه شود چرا که مدیریت مصرف یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است.

 

زارعی اقتصاد مقاومتی را یکی از مهمترین ظرفیت های بالقوه در پیشبرد اقتصاد درونزاو معرفی شدن ظرفیت های نهفته  دانست و افزود:اقتصاد مقاومتی به معنای محکم بودن، مقاومت، تاب آوری و انعطاف پذیری اقتصاد در برابر تحریم‌ها و بحران‌های ایجاد شده و استفاده از اقتصاد درون زا داخلی است.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به مفهوم درست تر می تواند اقتصاد متکی به نفت را از بین ببرد،ابراز کرد:اقتصاد مقاومتی می تواند در پیشبرد اشتغال جوانان و کاهش بیکاری در جامعه نقش مهمی ایفا کند که این موضوع باید لازمه مدیران باشد.

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا با بیان اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی می تواند ظرفیت های نهفته اقتصادی استان را برای رونق بیشتر شکوفا کند، تصریح کرد: امروز باید از پنجره اقتصاد مقاومتی و الگوگیری از این اقتصاد درون زا به سمت تولیدات داخلی و صنعت های خاص نگاه کنیم.

 

استان کهگیلویه وبویراحمد استانی پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی

 

زارعی استان کهگیلویه وبویراحمد را به عنوان یک استان پایلوت در امر تحقق شعار اقتصادی مقاومتی بسیار با ارزش دانست و گفت: ظرفیت های نهفته  این استان می تواند نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی داشته باشدو چرخه تولید صنعت داخلی را به حرکت درآورد.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی محرومیتی برای مردم به همراه ندارد، تصریح کرد: هدف اصلی اقتصاد مقاومتی توجه و بهره بردن از مردم برای خود مردم است.

 

اقتصاد مقاومتی شعار نیست

زارعی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی شعار نیست ،بلکه یک راه ترسیم شده مطلوب برای دستیابی به اقتصادی شکوفای درون زا برای از بین بردن اقتصاد منفعل کننده به نفت است،خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در حقیقت موتور محرکه رشد اقتصاداخلی با تکیه بر داشته های مردم و بخش خصوصی است.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی