نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. شهريور 1394 - 23:37
این در حالی است که یکی ازاین رسانه های اصلاح طلب مدعی شده است که بهرامی ارتباطات سیاسی خود را از تاج گردون میگیرد ودر جلسه با وی شرکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در طی روز های گذشته یاداشتی تحت عنوان "هشداری به کاسب کاران سیاسی/از نقاب اصلاح طلبی بهرامی تا هوشمندی سید باقر!" در سایت خبرنما اصلاح طلب استان منتشر شد که محمد بهرامی ، شهرداراسبق یاسوج را نامزد اصلاح طلبان تقلبی وکاسب کارسیاسی تلقی کرده است.

 

گفتنی است در جلسه رای گیری شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان با حضور هادی خامنه ای هم تصاویر وحضور بهرامی در این نشست دیده نشد.

 

این در حالی است که یکی ازاین رسانه های اصلاح طلب مدعی شده است که بهرامی ارتباطات سیاسی خود را از تاج گردون میگیرد ودر جلسه با وی شرکت می کند.

 

در ادامه این حرکت سیاسی در دیگر سایت محلی استان"بویرنیوز" شاهد انتشار مطلبی دیگری بودیم که در آن گفته شد نمایندگی یا دفتر حزب بنیاد امید ایرانیان در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

 

در همین رابطه محمد بهرامی اصلاح طلب که بیشتر فعالیت رسانه ای خود را از طریق صفحه  اینستاگرامش انجام می دهد در واکنش به این موضوع سندی را در تکذیب خبر این سایت منتشر کرد.

 

متن پیام اینستاگرامی بهرامی به اظهارات این سایت محلی  به شرح زیر است:

 

با سلام و احترام   نظر به اینکه یک سایت خبری در ادامه بداخلاقی ها، تخریب و شایعه پراکنی های خود، خبری مبنی بر نبود دفتر بنیاد ایرانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده است که این خبر کذب محض و در جهت استمرار تشویش اذهان و شایعات کذب قبلی سایت مذکور است.

 

باتشکر محمد بهرامی رابط بنیاد امید ایرانیان، شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/گ

 

واکنش اینستاگرامی بهرامی به یک سایت محلی اصلاح طلب+سند
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی