نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. شهريور 1394 - 23:44
امام جمعه لیکک گفت: جناح های مختلف در شهرستان ما باید از افراط و تفریط بپرهیزند زیرا میبینیم بعضی از نیروهای پیاده نظام دشمن در کشور پخش شدند و علیه جایگاه ولی فقیه و استحاله سران فتنه سخنرانی می کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان یک کلید واژه را مرتب تکرار می کنند .

 

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر به نفوذ دشمن در عرصه های مختلف کشور اشاره کردند و سپس نفوذ در عرصه های امنیتی، اقتصادی،سیاسی و فرهنگی را نام بردند.

 

وی گفت:مقام معظم رهبری در این سخنرانی ها به تلاش دشمن جهت نفوذ به عرصه های اقتصادی و امنیتی کشور اشاره و تاکید نمودند:هر چند این عرصه ها مهم هستند اما در اولویت اول نیستند و اولویت اول دشمن جهت نفوذ به کشور، نفوذ سیاسی و فرهنگی است ؛دشمنان درحال نفوذ به مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر مملکت هستند .

 

امام جمعه شهر لیکک خاطرنشان کرد:شاید به نحوی امسال زمان ورود به انتخابات نسبت به دوره های گذشته زودتررقم خورد ؛این خوب هست ،باعث شور و انگیزه مردم جهت مشارکت بیشتر در انتخابات می شود .

 

افروغی با اشاره به فتنه 88 افزود: کسی حق ندارد فتنه 88 را به جریان خاصی بچسباند؛ این فتنه از داخل و خارج شروع شد که به صورت مستقیم از خارج از کشور هدایت میشد و خسارت های سنگینی از آن دیدیم.

 

وی گفت:به اعتراف عده زیادی از کسانی که با مدیریت مقام معظم رهبری متوجه اشتباه خود شدند و برگشتند و همچنین دشمنان خارجی نظام ما، برای نابودی نظام در فتنه 88 نزدیک به 10 سال برنامه ریزی شده بود.

 

افروغی افزود:دشمنان نظام همه چیز را تمام شده می دانستند اما از دو موضوع قدرت رهبری و ملت غافل ماندند .

 

وی گفت:قدرت مردم و رهبری در روز 9 دی سال 88 برای دشمن ثابت شد و به همین خاطر در تصمیم گیری های اخیر به دنبال تضعیف این دو قدرت در کشور ما هستند.

 

امام جمعه شهر لیکک تاکید نمود:انتقاد از اصول و جایگاه های مهم نظام ما در صورتی که از روی دلسوزی و در مجامع علمی و آکادمیک باشد ،خیلی هم خوب است و اصلا این مجامع برای انتقاد است و کسی هم نباید مانع شود .

 

افروغی ادامه داد :اما وقتی فضای جامعه را رصد می کنیم، می بینیم در بعضی از رسانه ها عده ای ولایت فقیه ،خبرگان ، شورای نگهبان و پرو بال های ولایت فقیه را تضعیف می کنند و به دنبال خدشه دار کردن این جایگاه ها در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .

 

وی گفت: حساب این نوع انتقاد ها از انتقاد دلسوزان نظام جداست و جان کری و اوباما بارها در سخنرانی های خود اعلام کردند ما منتظر  تغییر در ایران هستیم .

 

افروغی با بیان اینکه جناح های مختلف در شهرستان ما باید از افراط و تفریط بپرهیزند،گفت: بعضی از نیروهای پیاده نظام دشمن در کشور پخش شدند و علیه جایگاه ولی فقیه و استحاله سران فتنه سخنرانی می کنند .

 

وی با اشاره به اینکه این افراد مرتب با سران فتنه دیدار می کنند و علیه جایگاه رهبری سخنرانی می کنند ،افزود: این خلاف قانون است و همه جناح ها باید مواظب این افراد باشند ،خطوط قرمز های نظام رعایت شود و فریب این افراد را نخورند.

 

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:همه جریانهای سیاسی اشتباه می کنند البته مردم می دانند و می فهمند و همه چیز را رصد می کنند، باید مواظب باشید دینتان را برای دنیای دیگران تباه نکنید و با مشورت در جهت پیشرفت شهرستان گام بردارید .

 

وی گفت:از فرماندار بهمئی که موضع خود را نسبت به این اتفاقات صراحتا اعلام کرد و در پی اتحاد و همدلی است تقدیر می کنم و مطمئنا اگر مسئولی از شهرستان بهمئی فریب بخورد از داخل نیست و فریب افرادی از بیرون از شهرستان را می خورد.

 

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز از برنامه های ازدواج آسان در سطح شهرستان تقدیر کرد و خواهان حمایت جوانان و تلاش برای ترویج ازدواج آسان در جامعه شد.

 

افروغی به برگزاری بعضی از مراسمات جشن در ایام سوگواری ائمه نیز اشاره کرد و گفت:مطمئنم این کار از روی نا آگاهی است ؛ از اداره اماکن شهرستان می خواهم جدول زمانبندی در اختیار تالارهای شهرستان بگذارد تا با برگزاری یک جشن در روز سوگواری ائمه دل مومنین نرنجد.

 

امام جمعه شهر لیکک در بخشی دیگر از خطبه های امروز به روز عرفه اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت:روز عرفه روز شناخت خداست و امام حسین (ع) در دعای عرفه خداوند را به انواع مختلف به ما می شناساند و دعای عرفه یک آرامش عمیق در دل انسان ایجاد می کند.

 منبع:آوای ماغر

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا