نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1394 - 0:06
در این آیین سرهنگ اسماعیل خوشوقت به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ ابوالحسن ملکی رییس پیشین تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ "مهدی انصاری" در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پلیس راهور از پلیس های مهم و تخصصی در نیروی انتظامی است که ارتباط و تعامل چشمگیری با مردم دارد.

 

وی بیان کرد: همین تعامل و ارتباط تنگاتنگ دلیل رسالت سنگین پلیس راهور به شمار می رود.

 

انصاری اظهار کرد: ماموران و کارکنان پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد باید در برخورد با مردم علاوه بر اجرای دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی احترام مردم را نیز بیش از پیش داشته باشند.

رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، گفت: کاهش تصادفات رانندگی و اجرای نظم ترافیکی در استان جزو مهمترین اولویت های جدید کاری این پلیس است.

 

سرهنگ اسماعیل خوشوقت افزود: برای اجرای نظم ترافیکی همراه با احترام به مردم در کهگیلویه و بویراحمد تلاش می شود زیرا تحقق چنین امر مهمی بدون محترم شمردن مردم ارزش چندانی ندارد.

 

وی بیان کرد: تعامل روزافزون کارکنان و ماموران پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با مسوولان اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری های 17 گانه این استان برای ترویج هر چه بیشتر مسایل ترافیکی در استان ضروری است.

 

خوشوقت اظهار کرد: نباید لحظه ای از فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه مسایل ترافیکی در کهگیلویه و بویراحمد غفلت کرد.

 

وی بدون اشاره به آمار، عنوان کرد: عابران پیاده دلیل بروز 80 درصد تصادفات رانندگی در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

خوشوقت ابراز داشت: از آنجا که امکان جریمه کردن عابر پیاده وجود ندارد باید از طریق رسانه های ارتباط جمعی آگاهی بخشی و فرهنگ سازی لازم در زمینه جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی انجام شود.

 

وی افزود: در دهه 80 رویکردها در پلیس راهور کشور و کهگیلویه و بویراحمد بیشتر جنبه انتظامی داشت و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کمتری در این زمینه انجام می شد.

 

خوشوقت گفت: همین امر موجب شد که در سال 84 تعداد تلفات سوانح رانندگی کشور در طول یک سال به حدود 28 هزار نفر برسد.

 

در این آیین سرهنگ اسماعیل خوشوقت به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سرهنگ ابوالحسن ملکی رییس پیشین تجلیل شد.

 

سرهنگ ابوالحسن ملکی به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی