نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1394 - 0:09
مديركل راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد از بهسازي و آسفالت 30 كيلومتر از محور ارتباطي زيلايي – مله خويش- موشمي – بردپهن از توابع شهرستان بويراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، "حسن فدايي" گفت: پروژه اجراي بهسازي  و آسفالت راه روستايي زيلايي – مله خويش- موشمي  به طول 30 كيلومتر با اعتباري حدود 55ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

 

فدايي اولويت ساخت راه روستايي را براي روستاهاي با جمعيت بالاي 50 خانوار اعلام كرده و افزود: 7 كيلومتر از اين محور تا مرز  چهار محال بختياري اماده اسفالت  مي باشد كه  در صورت تخصيص اعتبار، عمليات راهسازي و بهسازي اين قطعه  در دستور كار اداره كل راه و شهرسازي قرار گرفته و به انجام خواهد رسيد.

 

وي با اشاره به صعب العبور بودن منطقه  تأكيد كرد: با توجه به اهميت موضوع تلاش شد تا قبل از فرارسيدن فصل بارش و زمستان ا اين محور ارتباطي جهت رفاه حال روستائيان آسفالت شود تا ساكنان روستاها به راحتي و با آسايش خاطر در آن ها تردد كنند.

 

فدايي تعداد روستاهاي بهرمند از اين محور ارتباطي را بيش از 20 روستاعنوان كرد.

 

مديركل راه و شهرسازي  كهگيلويه وبويراحمد اولويت اداره راه و شهرسازي كهگيلويه وبويراحمد را نگهداري راه هاي موجود و توسعه راه هاي روستايي از طريق احداث، بهسازي، مرمت و روكش محورهاي روستايي قديمي و خدمت رساني به روستاييان اعلام كرد.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی