نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1394 - 0:21
احزاب و گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ نقش پیاده نظام رژیم غاصب را داشتند و به نمایندگی از آمریکا برای براندازی نظام تلاش کردند، هیچ جایگاهی در مجلس نخواهند داشت و شورای نگهبان این چشم بینای نظام، جلوی نفوذ این گروه‌ها را به مرکز تصمیم‌گیری نظام خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، امام چمعه چرام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امروز شاهدیم که عده‌ای صحبت از وظایف شورای نگهبان می‌کنند و حرف از حق‌الناس می‌زنند و می‌گویند امام در صحبت‌های خود کلمه همه را زیاد تکرار میکرد یا اینکه وظیفه شورای نگهبان استطلاعی در انتخابات است، آنچه از این صحبت‌ها می‌توان نتیجه گرفت آن است که این عده سعی دارند با تضعیف شورای نگهبان و با فشار بر این شورا راه ورود افراد نااهل را به مجلس باز کنند تا بتوانند با تصمیم‌هایی که می‌گیرند به تدریج ساختار نظام را تغییر دهند.

 

طزری تصریح کرد: این عده باید بدانند که امام اگر صحبت از همه می‌کردند منظور ملت شریف و علاقمند به نظام اسلامی بود، چرا که فرزند خلف وی، مقام معظم رهبری در زمان اصلاحات که آن زمان هم این حرف‌ها زده می‌شد و شعار ایران برای همه ایرانیان مطرح بود و بعضی به ظاهر خودی را ناخودی معرفی کرده، صحبت از خودی و غیرخودی کردند.

 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما از دموکراتیک‌ترین کشورهای جهان و منطقه بوده که نمونه بارز آن برگزاری بیش از سی و چند انتخابات است، گفت: مجلس جای همه احزاب علاقمند نظام و ولایت است و همه می‌توانند در آن شرکت کنند اما احزاب و گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ نقش پیاده نظام رژیم غاصب را داشتند و به نمایندگی از آمریکا برای براندازی نظام تلاش کردند، هیچ جایگاهی در مجلس نخواهند داشت و شورای نگهبان این چشم بینای نظام، جلوی نفوذ این گروه‌ها را به مرکز تصمیم‌گیری نظام خواهد گرفت.

 

این مسئول مذهبی در چرام با اشاره به برگزاری همایش اصلاح‌طلبان در چرام و با بیان اینکه آنچه در این همایش گذشت چیزی بر خلاف آنچه بیان کرده بودند، اظهار کرد: در این مراسم به حمایت از سران فتنه پرداخته شد و خواهان رفع حصر آنان، خواهان برگزاری انتخاباتی همه گیر و آزاد شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: آنچه باید راجع به این همایش گفت آنکه مسئولان استانی و شهرستانی که جواز این همایش را صادر کرده‌اند باید در قبال این اقدامات پاسخگو باشند.

 

طزری، ادامه داد: ما مخالف برگزاری همایش اصلاح‌طلبان نیستیم اما همایشی که در آن به حمایت از خائنین به نظام پرداخته شود مورد قبول مردم انقلابی و ولایی شهرستان نیست و مردم این شهرستان هرگز اجازه برگزاری اینگونه جلسات را به فتنه‌گران نخواهند داد.

 

وی با متذکر شدن این مطلب که این افراد که دم از دموکراسی و حق‌الناسی می‌زنند چگونه در سال ۸۸ رای مردم را نادیده گرفتند و انتخابات که نمونه ای از دموکراسی بود را خواهان ابطال آن شدند، گفت: فتنه و فتنه‌گران از خطوط قرمز نظام هستند و این گروه باید بدانند که در هیچ جای نظام جایگاهی ندارند و با برگزاری همایش و میتینگ و این قبیل مراسم برای مردگان سیاسی و فتنه گران، آنان هرگز زنده نخواهند شد و مردم خیانت و ظلم آنان به نظام را هرگز فراموش نخواهند کرد..

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی