نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. شهريور 1394 - 15:13
فرمانده سپاه فتح برنامه های هفته دفاع مقدس راتشریح کرد و گفت: روز آغازین حمله تجاوزکارانه کل دنیا علیه نظام اسلامی ایران با رژه نیروهای مسلح استان و نیروهای بسیج فردا در بلوار عدل شهر یاسوج رأس ساعت 7 و 30دقیقه آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار یدالله بوعلی صبح امروز در نشست با اهالی رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت از (عید غدیر تا قربان) اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس تاریخی متفاوت با تاریخ ایران از اول تا کنون بوده چرا که همه چیز یک‌جا در آن اتفاق افتاده و نبردی به این بزرگی در تاریخ کم نظیر بوده است.

 

وی در ادامه گفت: 8 سال دفاع مقدس بر مبنای باورها،ارزش ها و اعتقادات ما بود و همه بدخواهان انقلاب اسلامی ایران برای نابودی آن تلاش می کردند و توطئه  هایی را که از زمان انقلاب شروع کرده بودند در 31 شهریور با آغاز جنگ تحمیلی وحمله به خاک ایران به صورت همه جانبه عملیاتی کردند.

 

بوعلی گفت:این نبرد حتی با نبرد های صدر اسلام هم تفاوت داشت و به فرموده شهید آوینی"ما جنگیدیم تا بی وفایی کوفیان را جبران کنیم"و همه مردم سپاه، ارتش، جهادگران به میدان آمدند و به خوبی از میهن دفاع کردند.

 

فرماندهی سپاه فتح استان بیان کرد: مردم بر عقیده واندیشه اسلامی خود استوار بودند و پیروز شدند. همه در قداست این جنگ شک نداشته و با تمام وجود از ارزش ها، عقاید و باورهای دینی خود دفاع کردند و همیشه هم پیروز خواهند بود انشاءالله.

 

وی بابیان اینکه کل ایران درگیر جنگ  بودند و برخی از شهرهای ایران بمباران شدند ابراز کرد: مردم تمام نقاط کشور در دفاع از این مرز و بوم کوتاهی نکرده  و با اینکه آبادان حدود هزار بار، اهواز 300 بار، تهران نزدیک به 92 بار بمباران شدند اما باز مردم ،رزمندگان و از خود گذشتگان انقلاب اسلامی ایران با همت بلند مقاومت کرده و پیروزی و فتح عظیم را بوجود آوردند.

 

بوعلی تصریح کرد: جنگ ما، جنگ عقیده بود و هنوز هم ادامه دارد. پیروزی قطعی هم با توجه به آیات قرآن کریم حتمی است و شکست ناپذیری به عنوان نماد ایران و ایرانی در تمام این سالها برای ما به یادگار مانده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: رزمدگان این استان در عملیات های بسیار مهم و تاثیر گذار حضور داشتند که شجاعت، غیرت و دلاورمردی شرط حضور در این عرصه بوده است و مردم این استان سند پرافتخاری را برای استانشان بدست آوردند.

 

وی افزود:  افتخار می کنیم که از این امتحان بزرگ پیروزمندانه بیرون آمدیم وبرای گرامی داشت هفته دفاع مقدس و دهه ولایت  در استان برنامه های از فردا 31 شهریور تدارک دیده شده است.

 

فرمانده سپاه فتح برنامه های هفته دفاع مقدس راتشریح کرد و گفت: روز آغازین حمله تجاوزکارانه کل دنیا علیه  نظام اسلامی ایران با رژه نیروهای مسلح استان و نیروهای بسیج فردا در بلوار عدل شهر یاسوج رأس ساعت 7 و 30دقیقه آغاز می شود.

 

وی افزود:  در آغاز این برنامه آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان وآقای خادمی استاندار کهگیلویه و بوبراحمد سخنرانی خواهند داشت.

 

بوعلی در ادامه گفت: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در نجف آباد یاسوج که شامل سه بخش تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقوس و بخش سوم نمایش دستاوردهای و پیشرفت های حاصل شده و جنگ نرم در غرفه های مختلف را با برنامه های متفاوت در روز اول مهر ماه هست.

 

وی افزود: در بخش دیگری از نمایشگاه عملیات مرصاد که عملیاتی در سال 1367 علیه منافقین که خیانتکاران و بزرگترین جنایتکاران در حق این ملت بودند بازسازی می شود.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد به دیگر برنامه های دفاع مقدس در استان اشاره کردو گفت: برگزاری دعای عرفه، عطرافشانی قبور شهدا روز پنحج شنبه  دوم مهرماه انجام می گیرد و پیاده روی خانوادگی از میدان عدل تا گلزار شهدای یاسوج ، سخنرانی فرماندهان نواحی در شهرهای استان قبل از خطبه های نماز جمعه نیز روز جمعه سوم مهرماه  انجام می پذیرد.

 

وی در ادامه افزود: جشنواره فیلم کوتاه و عکس بسیج  روز پنجم مهرماه از ساعت 15 برگزار می گردد و همایش مردل برنو و دهس ولایت از سوی ناحیه مقاومت بسیج عشایر و تقدیر از کسانی که با اسلحه خود به جنگ رفته اند از برنامه های این هفته می باشد.

 

بوعلی خاطر نشان کرد: نمایش غدیر خم در شهرستان لنده روز 10 مهر ماه اجرا می شود که این شهرستان امسال به عنوان شهرستان نمونه انتخاب و برنامه های آن شهرستان به صورت مستقبیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

فرمانهدی سپاه فتح اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا در سطح استان، برگزاری برنامه های متنوع شعر خوانی در زمینه ادبیات انقلاب، اعزام پزشکان به مناطق محروم، کلنگ زنی طرح های بزرگ عمرانی، ساخت استخر سرپوشیده در تمامی شهرستان ها،کلنگ زنی طرح های فرهنگی و ساخت 5 مجتمع فرهنگی درمناطقی از استان از دیگربرنامه های امسال در هفته دفاع مقدس می باشد.

 

وی ضمن اشاره به طرح هایی اقتصاد مقاومتی گفت:  توانستیم شش ماهه اول امسال بودجه مصوب را جذب کرده و درقالب تسهیلات برای ایجاد اشتغال طرح اقتصاد مقاومتی در اختیار بسیجیان قرار دادیم.

 

وی به اقدامات فرهنگی این نهاد انقلابی اشاره کرد و گفت: فروش لوازم التحریر با فرهنگی بومی ایرانی- اسلامی در چاپخانه سپاه فتح واقع در اول بلوار امام خمینی()ره(بلوارشصت متری) ، ایجاد شبکه بازار مجازی فروش وسایل و محصولات اقتصاد مقاومتی، ایجاد شبکه مجازی معرفی محصولات استان و طرح های اقتصاد مقاومتی از برنامه هایی بوده که صورت گرفته است.

 

بوعلی با توجه به وضعیت بهداشتی درمانی استان اظهار داشت: علاوه بر کمک های درمانی و اعزام پزشکان به مناطق محروم برای ارائه خدمات رسانی رایگان دراین بخش ساخت بیمارستان 25 تخت خوابی سپاه فتح در یاسوج  در حال اجراست که هم پیش رفت خوبی داشته و پیش بینی میشود سال آینده این بیمارستان افتتاح شود.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی