نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. شهريور 1394 - 19:15
شهردار یاسوج با انتقاد شدید از کسر ۴ میلیارد تومانی از بودجه شهرداری یاسوج در شورای برنامه‌ریزی گفت: این پول را گرفتند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمدعلی جاوید عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست استاندار و با حضور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف شهری در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این زیرساخت‌ها در حوزه زنان بسیار ضعیف‌تر است.

 

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تنها زیرساخت‌های که برای بانوان در شهر یاسوج مدنظر قرار داریم پارک بانوان که اکنون در مرحله ۵۰ درصد است.

 

وی افزود: پارک بانوان یاسوج برای تکمیل به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر در اختیار ما قرار گیرد آن را تا بهمن‌ماه امسال و در دهه فجر تحویل خواهیم داد.

 

مسئول امور خدمات شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداری اکنون طرح‌های زیادی از جمله پارک غدیر، پل چهارم، پل سوم، پارک ولایت و سایر زیرساخت‌های دیگر را در دست اقدام دارد، تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات لازم برای افتتاح و به بهره‌برداری رساندن این طرح‌ها مهمی در اختیار شهرداری قرار دهند.

 

اما مهمترین قسمت از اظهارات شهردار مرکز استان به سیاسی‎‌کاری در تغییر و جابجایی بودجه‌های عمرانی در استان بر می‌گشت.

جاوید گفت: در طول ۱۵ سال اخیر که در حوزه‌های مختلف اجرایی کار می‌کنم هرگز ندیده‌ام که ۴ میلیارد تومان از اعتبارات یک دستگاه را به خاطر کار انتخاباتی بزنند.

 

وی گفت: در شورای برنامه‌ریزی و صرفاً برای تبلیغات انتخابات ۴ میلیارد از بودجه شهرداری یاسوج را زدند و به بنیاد مسکن برای کارهای انتخاباتی اختصاص داده‌اند.

 

شهردار یاسوج گفت: اگر جابجایی هم در اعتبارات کرده بودند مشکلی نبود اما بودجه شهرداری را صرفاً برای کارهای انتخاباتی به بنیاد مسکن دادند.

منبع:کبنانیوز
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی