نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. مهر 1394 - 12:12
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت تسهیلات 300میلیون ریالی برای بهسازی و نوسازی حدود سه هزار منزل مسکونی و یا بافت های فرسوده در شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ مجید محنایی افزود: سود این تسیهلات پنج درصد و مدت بازپرداخت نیز 15 ساله است.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات 300میلیون ریالی از طریق بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شده است، خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش بانک ها برای پرداخت زودهنگام این میزان تسهیلات به متقاضیان شد.

محنایی ابراز داشت: با توجه به شرایط ویژه در بافت فرسوده گچساران همچنین مبلغ 60 میلیون ریال به صورت بلاعوض به صاحبان منازل مسکونی در این بافت پرداخت خواهد شد.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: علاوه بر این میزان مبلغ 300میلیون ریال تسهیلات با سود پنج درصد نیز برای نوسازی سه هزار واحد مسکونی دربافت فرسوده گچساران اختصاص یافته است.

محنایی تصریح کرد: بافت فرسوده شهری گچساران نامناسب ترین وضعیت بافت های فرسوده در شهرهای استان و یکی از مهمترین مشکلات کنونی این شهراست.

وی تاکید کرد: بیش از یک هزار و 300 خانوار با جمعیتی افزون بر هفت هزار و 500 نفر در بافت فرسوده گچساران ساکن هستند.
وی با بیان اینکه حدود 594 هکتار از بافت های فرسوده در شهرهای مختلف استان نیازمند بازسازی و بهسازی هستند، گفت: شهر یاسوج با 267 هکتار بیشترین میزان را در این راستا دارد.

استان 676 هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یکهزارو 700 روستای دارای سکنه است.
منبع:ایرنا

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی