نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. مهر 1394 - 16:20
افتخار شایسته و ماندگار برای کهگیلویه و بویراحمد :
"لایق زاده"برگزیده ترین مستند ساز کشور شد
مستند ساز جوان کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده ترین مستند ساز کشور در زمینه گردشگری شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی فتح لایق زاده در گفت وگو با عصر دنا  با بیان این مطلب گفت : براساس  اعلام رسمی معاون سازمان میراث فرهگی و گردشگری اینجانب بعنوان برگزیده ترین مستند ساز کشور در زمینه گردشگری موفق به دریافت لوح زرین خواهم شد .

وی با بیان اینکه مراسم اهداء  لوح زرین با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار خواهد شد افزود : معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و آثار باستانی زمان این برنامه را ساعت 9 صبح روز یکشنبه  پنجم مهرماه سالجاری اعلام کرده است .

برترین مستند ساز ایران ادامه داد : این مراسم با حضور مسئولان ارشد کشوری در برج میلاد برگزار خواهد شد و رئیس جمهور لوح تقدیر را به برگزیدگان اهداء خواهد کرد .

لایق زاده کسب این موفقیت را نتیجه الطاف الهی ، پشتکار و علاقه به حوزه مستند سازی عنوان کرد و گفت : کسب این موفقیت را به همه عزیزان همه استانی تبریک گفته و امیدوارم این فرزند کوچک خود را از ارشادات و تذکرات خود برای تداوم چنین موفقیت هایی محروم  نکنند .

 این موفقیت ممتاز و شایسته را به "لایق زاده " عزیز که الحق و الانصاف لیاقت چنین موفقیتی را داشته و دارند صمیمانه تبریک گفته ، از خداوند متعال برای ایشان و همه فرزندان هنرمند استان آرزوی موفقیت و بهروزی را از خداوند متعال خواستار است .

منبع:عصردنا

انتهی پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی