نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مهر 1394 - 10:18
امام جمعه شهر لیک گفت:وی ولایت فقیه را قبول ندارد ،حتی شورای فقاهتی را قبول ندارد و به شدت از بحث سردمداران فتنه حمایت می کند و هر روز از خانواده های آنان دیدار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام سید"محمد یوسف افروغی" گفت: افرادی که از دو گروه سیاسی رسمی کشور خارجند جزو جریانات سیاسی رسمی کشور نمی دانیم و آنها را جزو جریانات دشمن می دانیم ؛ما فتنه را جزو جریانات سیاسی کشور نمی دانیم و کسی که ولایت را قبول ندارد جزو جریانات سیاسی رسمی نیست.

 

امام جمعه شهر لیکک افزود: از همین افراد مطرودی که ممکن است روحانی و سید هم باشد ،آقایی که مسئولان استانی گول خورند و خیلی از استانها مانع ورودش شدند به استان آمد.

منبع:کبنا

انتهای پیام/م.ن

 

افروغی گفت:وی ولایت فقیه را قبول ندارد ،حتی شورای فقاهتی را قبول ندارد و به شدت از بحث سردمداران فتنه حمایت می کند و هر روز از خانواده های آنان دیدار می کند.

 

افروغی با بیان اینکه فتنه را رهبری مشخص کرده است،گفت: فتنه خط قرمز نظام است و به خاطری که این برنامه تبلیغی برای سران فتنه شده است ،قابل پیگیری قانونی و قضایی است .

 

امام جمعه شهر لیکک تاکید نمود:ماحصل صحبت بنده این است که جریانات رسمی ما ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارند اما ممکن است کسی در بدنه این دو جریان سیاسی رسمی کشور هم اهل فتنه باشد و مردم باید به دقت تفکیک کنند و فتنه یعنی همین.

 

افروغی با بیان اینکه ممکن است افراد گول بخورند،گفت: از مسولانی که با آگاهی در این برنامه شرکت نکردند ،تشکر ویژه می کنم .اما افرادی که حضور داشتند دو دسته اند ،یک عده حواسشان نبود که اشکال ندارد و باید از این به بعد حواسشان باشد و اما عده ای که عامدانه شرکت کردند ،مسئولان عزیز از هر طیف و جناحی حق پیگیرد قانونی و قضایی آنها را دارند و قانون هم به اینها این اجازه را می دهد.

 

وی افزود:بنده به عنوان یک برادر از سر دلسوزی این موضوع را انعکاس دادم و عده ای هم که ندانستند که آن آقا چه افکاری دارد، ناراحت شدند.

از همه مهم تر پیش بینی نفاق و شکل گیری فتنه جدید است که پیشبینی و هوشیاری همه مردم ، مسئولان و همه جریانهای سیاسی کشور آن را در نطفه خفه خواهد کرد و اجازه این کار را نمی دهد.

 

وی گفت:یک جمله واضح و صریح بگویم که کسی نگویدحرف شما کنایه دار بود ،هر کس ولایت فقیه و قانون اساسی را قبول دارد مورد تایید و برادر ماست.

 

افروغی افرود: اما عده ای این دو راه را قبول ندارند و خطر اینجاست که هم دشمنان به دنبال جذب آنهاست و هم جریان های رسمی کشور باید اعلام کنند که از آنها نیستند .

عصردنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا