نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مهر 1394 - 12:39
بی گمان چنین طرحی، حرکت بر خلاف اراده و خواست مردم است. هر چند که گمان می رود افزایش ۱۰۰۰ درصدی برای این اعلام شده که نهایتاً مجلس را به افزایشی کمتر متقاعد کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، برخی نمایندگان مجلس قصد دارند در اقدامی فاجعه بار تعرفه واردات خودرو را ۱۰۰۰ درصد افزایش دهند. آنها این طرح را بعد از آن در دستور کار خود قرار داده اند که میلیون ها ایرانی در اقدامی خودجوش، کمپین “نه به خودروی صفر داخلی” را به راه انداختند و باعث شدند فروش خودروسازان داخلی به شدت افت کند.

 

خواسته مردم در این کمپین ، بهبود کیفیت خودروهای داخلی و کاهش قیمت هاست.با این حال، برخی مجلسی ها به جای پیگیری مطالبات بحق موکلان خود در خصوص خودرو، گویا قصد دارند سرنا را از سر گشاد بنوازند و از همین رو، می خواهند با ۱۰ برابر کردن تعرفه خودورهای وارداتی، جهش نجومی و چند برابری در قیمت خودروهای خارجی را رقم بزنند تا مردم بار دیگر مجبور به خرید خودروهای بی کیفیت و گران داخلی شوند!

 

این خبر را عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس داده و به خبرگزاری خانه ملت (ارگان مجلس شورای اسلامی) گفته است: هم‌اکنون در حال جمع‌آوری امضا برای ارائه طرح مذکور به هیأت‌رئیسه مجلس هستیم.

 

 طرح فاجعه بار برخی نمایندگان برای افزایش 1000درصدی تعرفه واردات خودرو: آیا می خواهند برابر مردم بایستند؟!

نادر قاضی پور افزوده است:‌ متأسفانه هجمه اخیر در رسانه‌ها به صنعت خودروسازی کشور، تبعات بسیاری را به‌دنبال دارد، که بیکاری ۸۰ هزار نفر، از مهم‌ترین تبعات رکود در تولید خودرو و صنعت خودروسازی کشور است.

 

بی گمان چنین طرحی، حرکت بر خلاف اراده و خواست مردم است. هر چند که گمان می رود افزایش ۱۰۰۰ درصدی برای این اعلام شده که نهایتاً مجلس را به افزایشی کمتر متقاعد کنند.

 

جا دارد مردم و نمایندگان آنها در مجلس ، اجازه ندهند عده معدودی از مجلسی ها ، با افزایش تعرفه ها ، مردم را بیش از پیش تحت فشار قرار دهند و به نارضایتی عمومی دامن بزنند.
مجلسی ها باید بدانند که آنها وکیل و نماینده “مردم” هستند ، نه کارگزار چند خودروساز و قطعه ساز!

 
منبع: خانه ملت
انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی