نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مهر 1394 - 13:55
كشته شدن حجاج
نماینده ولی فقیه در كهگيلويه وبويراحمد:
كشته شدن حجاج عمدي است/سعودي ها حج را تجارت مي بيند
نماينده ولي فقيه در كهگيلويه وبويراحمد گفت: : نه تنها عدم مديريت و سوء مديريت در اين قضيه وجود داشته است بلكه معتقد هستم اساساً يك نوع تعمد بر پايه تفكر خبيثانه و شرارت آوري كه بر آل سعود حاكم است اين مساله بوجود آورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، نماینده ولی فقیه و نماینده مجلس خبرگان رهبری در كهگيلويه وبويراحمد در گفت و گو با خبرنگار اين پايگاه خبري تحليلي نسبت به حادثه كشته شدگان حجاج در عربستان اظهار  كرد: نه تنها عدم مديريت و سوء مديريت در اين قضيه وجود داشته است بلكه معتقد هستم اساساً يك نوع تعمد بر پايه تفكر خبيثانه و شرارت آوري كه بر آل سعود حاكم است اين مساله بوجود آورد.

 

وي در ادامه افزود: قصه فقط سوء مديريت نيست بلكه مرحله  اي بالاتر است زيرا سعوودي ها اساساً هيچ اعتقادي به ارزش حجِِ حجاج ندارند و آن را فقط فضايي براي تجارت و افزايش در آمد مي بينند

 

ملك حسيني خاطر نشان كرد: سعودي ها، يهودي تبارند و به حج، حجاج، دين و اسلام اعتقاد ندارند و بر اساس تفكر وهابي، دشمن هر كس غير وهابي هستند .

 

 نماینده مجلس خبرگان رهبری در كهگيلويه وبويراحمد ابراز كرد: اگر مي شنيديم كه همه 4 ميليون حاجي هم كشته شدند هر چند بسيار درد آور و سوز ناك است اما جاي هيچ تعجب نبود زيرا از خبيث هاي وهابي و آل سعود واز اين انسانهاي پست و كثيف، پستي رذالت انتظار مي رود.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی