نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مهر 1394 - 14:41
سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجازه نخواهیم داد تا افراد یا نهادی به بهانه های مختلف موجب تشویش، تشتت و یا بی نظمی در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات را فراهم آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد افزود: همچنین اجازه نخواهیم داد تا افراد یا نهادی به بهانه های مختلف موجب تشویش، تشتت و یا بی نظمی در قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات را فراهم آورند.

وی تصریح کرد: رویکرد و سیاست اصلی ستاد انتخابات و متولیان امور اجرایی در این راستا برگزاری یک انتخابات باشکوه ، سالم و باحضور حداکثری مردم در صحنه خواهد بود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه انتخابات به طور طبیعی مشکلات و برخی چالش ها را بهمراه خود خواهد داشت، یاداور شد: نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی نیز با اقتدار و محکم جلوی هر گونه بی نظمی و ایجاد تشویش در این زمینه را خواهند گرفت.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حادثه دلخراش و اسفناک منا و جان باختن هزاران مسلمان در سرزمین وحی اشاره کرد و دلیل اصلی در بروز این اتفاق ناگوار را بی تدبیری و سوء مدیریت مسوولان و حکام آل سعود دانست.

خادمی اظهار کرد: دردناک تر و سخت تر از این حادثه دلخراش که بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله ملت بزرگ ایران اسلامی را عزادار کرد همکاری نکردن و موزی گری های مسوولان عربستان در زمینه شناسایی و تحویل پیکر جان باختگان بود.

وی تصریح کرد: چنانچه پاسخ مقتدرانه و محکم رهبری معظم انقلاب نبود تاکنون این بی تدبیری ها و موزی گری های عربستان سعودی همچنان ادامه داشت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی نیز گفت: امنیت و آرامش درونی جامعه مرهون از خودگذشتگی ها و تلاش شبانه روزی نیروی های خستگی ناپذیر و مقتدر انتظامی است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف و رسالت ذاتی خود با دو چهره رحماینت و عطوفت و اقتدار مواجه است، گفت: بدون شک اصل و ارجحیت در این راستا با گزینه نخست است.

وی تاکید کرد: البته داشتن این دو رویه و رفتار رحمانی توام با عطوفت و داشتن رفتار اقتدار آمیز و خشونتگرا دو امر لازم و ملزوم همدیگر برای نیروی انتظامی است.

خادمی تصریح کرد: این نیرو همانگونه که با آحاد جامعه و مردم باید چهره مهربان و با عطوفت داشته باشنددر مقابل هنجار شکنان و اخلال گران در نظم عمومی جامعه و شیادان نیز باید چهره خشن و با اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

وی تصریح کرد: این مهم در مورد سپاه مقتدر و ارتش نیرومند جمهوری اسلامی که بدون شک وظیفه پاسداری و حراست از مرزها را بر عهده دارند و به طور عمده با دشمنان خارجی این نظام مواجه هستند صدق نمی کند.

وی افزود: در سپاه و ارتش همواره باید چهره اقتدار و مشت های آهنین بر چهره رحمانی و عطوفت آنها غلبه کند.
خادمی تاکید کرد: ایجاد و احساس امنیت در این استان درسایه تلاش و همت نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز شنبه با حضور استاندار ، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان و مقامات اجرایی کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

در این مرسم نیز از تعدادی از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و بازنشتگان نیروی انتظامی استان نیز تجلیل شد.

در این آیین همچنین یگان های ویژه نیروی انتظامی پس از اجرای حرکات رزمی و نمایشی اقدام به انجام عملیات های مختلف در حوزه ماموریت ها و عملیات های این نیرو از جمله رهایی گروگان، مبارزه دفاع شخصی ، تعقیب و گریز خودرو ، تیراندازی و نمایش توانمندی موتورسواران در هنگام انجام عملیات کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی