نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مهر 1394 - 0:07
سیاسی کاری,chaharfasl.ir
در جشنواره مطبوعات اعلام شد
به دنبال سیاسی کاری نیستیم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد: در روز خبرنگار به دنبال سیاسی‌کاری نبودیم بلکه هدف این بود که مسئولان و نمایندگان حرف شما اهالی رسانه را بشنوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته تلاش‌های زیادی در استان از سوی مسئولان برای ارتقای جایگاه مطبوعات صورت گرفته بود، اظهار کرد: اما وظیفه ما این است که در ادامه کار اجازه رکود و سکون در این حوزه ندهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار در مطبوعات باید رو به جلو باشد چرا که مطبوعات در استان ما رشد بسیار خوبی نسبت به کشور و سایر استان‌ها داشته‌اند.

 

این مسئول عنوان کرد: اگر رسانه‌ها در استان پای کار باشند ما نیز با حداکثر توان خود از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در استان به دنبال آن هستیم موضوع خانه مطبوعات است که اساسنامه آن به ثبت رسیده و از دو هفته دیگر خانه مطبوعات در استان راه‌اندازی می‌شود.

 

دهبانی‌پور در ادامه اظهارات خود به برخی حاشیه‌های روز خبرنگار در استان و سخنرانی‌های آن روز اشاره کرد و گفت: اگر تعداد سخنرانان ما زیاد شده بود هدفی از این کار داشتیم که همانا پاسخگویی مسئولان و نمایندگان به خبرنگاران و اهالی رسانه بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در روز خبرنگار به دنبال سیاسی‌کاری نبودیم بلکه هدف این بود که مسئولان و نمایندگان حرف شما اهالی رسانه را بشنوند.

 

وی به دیگر اقداماتی که در حوزه مطبوعات در استان انجام شده اشاره کرد و گفت: تعاونی روزنامه‌نگاران را تشکیل دادیم و برای اولین بار جشنواره رسانه‌ها را برگزار کردیم.

دهبانی‌پور از مشکلات مربوط به اعتبارات و کمبود آن‌ها در ارشاد استان سخن به میان آورد و افزود: حتی از جیب همکاران و خودمان برای انجام این کار کنار گذاشتیم اما اعتقاد داریم که با همه تنگناهایی که در این حوزه وجود دارد کارها را انجام دهیم.

دنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی