نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. مهر 1394 - 12:00
عضو شوراي شهر ياسوج گفت: نصب پله برقی و آسانسور با توجه به هزینه هایی که دارد فعلا براي اين شهرداري امكان پذير نيست و اين طرح از طرح هاي عمراني نيست كه از جاهاي ديگر بودجه آْن را تأمين كنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، عصر روز گذشته  نشست شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور اکثریت اعضا در حالی برگزار شد که در دوره جدید فعالیت‌های شورا با هیئت رئیسه جدید بنا بر حضور خبرنگاران در جلسات شورای اسلامی شورا گذاشته شد و به همین خاطر برخی رسانه‌ها در این نشست حضور داشتند.

 

در اين نشست مرتضی فروغ‌فرد عضو شوراي شهر ياسوج در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهارداشت: طرح هايي همانند بازار ماهي وميگو فروشي ياسوج با وجود افتتاح شدن در هفته دولت  تا ارائه گزارش كارشناسي در اين باره صورت نگيرد اين شورا در مورد بازار چه ماهي و ميگو تصميم گيري و تعييين تكليف نمي كند .

 

وي در پاسخ به سوال خبرنگار براي ايجاد پل هوايي در مناطقي كه شهروندان تقاضا داده اند گفت: ساخت پل هوايي پروژه اي زمان بر است و اين در حالي است كه علی رغم ساخت پل هوایی در نقاط پرتردد شهر، شهروندان از استفاده آن هیچ استقبالی نمی کنند؛ و دليل آن هم آستنانه تحمل و صبر كم شهروندان است كه كمي سختي را براي استفاده از پل به خود نمي دهند.

 

فروغ فرد با بیان این نکته که شهرداري توان مالي براي نصب پله برقي يا پل هوايي با آسانسور را ندارد گفت: نصب پله برقی و آسانسور با توجه به هزینه هایی که دارد فعلا براي اين شهرداري ياسوج امكان پذير نيست و اين طرح عمراني هم نيست كه بخواهيم از جاهاي ديگر پول و بودجه آْن را تأمين كنيم.

 

وي در ادامه به در خواست همشهريان براي احداث پل هوايي در برخي مناطق پرتردد گفت: احداث پل هوایی در سایر نقاط شهر منوط به نظر شورای ترافیک و پلیس راهور شهرستان است و شوراي شهر ياسوج تنها يك عضو از اين كاگروه مي باشد و قول دادن يك نفر برا ينصب پل هوايي اشتباهي است كه امكان اجرايي شدن ندارد.

 

وي در پايان به سوال خبرنگار چهارفصل مبني بر اعتراض برخي شهروندان به بودن يك ترمينال در ياسوج گفت: وجود يك ترمينال مسافربري در ياسوج با توجه به شاخص جمعيتي صورت گرفته است و در حال حاضر بيش از اين نمي توانيم براي اين شهر ترمينالي در نظر بگيريم.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی