نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مهر 1394 - 23:49
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: در پی بازرسی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه وبویراحمد از دو واحد صنفی متخلف در شهر یاسوج و شهرک صنعتی فرودگاه مقادیر زیادی مواد اولیه بدون تاریخ و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محسن گودرزی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج افزود: به منظور اقدامات پیشگیرانه از تخلفات بهداشتی تیمی متشکل از رؤسای دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد،پلیس اماکن و نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان از کارخانه تولیدی2002 واقع در بلوار کشاورز در جاده شرف آباد بازدید و بازرسی کردند.

 

وی بیان کرد: تعداد 49 کیسه آرد ، مقداری نشاسته و چندین کارتن مواد افزودنی طعم دهنده تاریخ مصرف گذشته در این شرکت تولید مواد غذایی کشف و ضبط شد.

 

گودرزی اظهار کرد: در بازرسی از یک واحد تولیدی مواد غذایی دیگر در شهرک فرودگاه یاسوج با نام تجاری ستارگان مقدار یکهزار و 530کیلوگرم گوشت قرمز و گوشت مرغ بدون شناسنامه و تاریخ تولید ومصرف کشف و ضبط شد.

 

این مقام قضایی در ادامه گفت: دستورپلمپ این 2 واحد متخلف و امحای مواد بدون شناسنامه و تاریخ مصرف گذشته صادر و در خصوص مقدار مواد فرآورده شده دستورات قضایی لازم جهت تحقیقات در آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز صادر گردید.

صبح زاگرس

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی