نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1394 - 0:31
همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور و جهان در صبح جمعه ۲۴ مهرماه ساعت 8و30 دقیقه صبح در حسینیه حسینیه شهر یاسوج برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  وحید مثنوی مدیر هیئت رزمندگان یاسو ج در گفت وگو با این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: مجلس شیرخوارگان حسینی یک مراسم روضه‌خوانی بوده و مادران به همراه کودکان و نونهالان خود برای کوچک‌ترین شهید قیام عاشورای امام حسین(ع)، حضرت علی اصغر(ع) سوگورای می‌کنند.

 

مثنوی ابراز کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم که مصادف با 24 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

 

مسئول برگزاری آئین معنوی شیرخوارگان حسینی درحسینیه عاشقان ثارالله یاسوج گفت: دراین مراسم مادران با در آغوش گرفتن نوزادان شیرخواره خود به این مراسم سوگواری آمده و با ذکر لالایی و روضهخوانی در غم حضرت رباب(س) با آن بانوی بزرگوار همدردی می‌کنند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: این مراسم در یاسوج همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قربانی از قم، مداحی مداحان برجسته استانی و گروه تواشیح الغدیر همراه است که به صورت زنده از شبکه استانی و ملی پخش خواهد شد.

 

مثنوی در پایان خاطر نشان کرد: روز هفتم محرم مصادف با شهادت حضرت قاسم ابن الحسن همایش بزرگ ملی نوجوانان عاشورایی تحت عنوان "احلی من العسل" همزمان با سراسر کشور با حضور نوجوانان مذهبی در مدارس و فعالان بسیج دانش آموزی د رحسینیه عاشقان ثارالله برگزار می شود و از شبکه سیمای استانی وملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی