نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1394 - 23:42
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این موضوع که مطالبات دانشجویی زمان، دولت و افراد نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات شما حزبی و سازمانی باشد محکوم به پایان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در دیدار با برخی تشکل‌های دانشجویی با بیان فرازی از فرمایشات حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: اگر کسی برای رسیدن به هدف مسیر معصیت را انتخاب کند به آنچه می‌خواهد کمتر می‌رسد و به آنچه نمی‌خواهد با شتاب بیشتری خواهد رسید.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به دانشجویان تأکید کرد: اگر شما یک پارچه و یک دل اهل بصیرت، صبر و علم به مواضع باشید نیازی به کمک افراد ندارید و خدا شما را یاری خواهد کرد.

 

ملک‌حسینی در ادامه گفت: در زمینه آزاداندیشی اگر دو عنصر حریت و اندیشه را با هم داشته باشید، بدون شک همه در برابر شما خاضع خواهند بود و اهدافتان محقق خواهد شد.

 

وی با تأکید بر این موضوع که مطالبات دانشجویی زمان، دولت و افراد نمی‌شناسد، خاطرنشان کرد: اگر مطالبات شما حزبی و سازمانی باشد محکوم به پایان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص محرومیت‌ها گفت: محرومیت به دلیل آن است که به جای پرداختن به مصالح به منافع پرداخته شده است.

 

وی بیان کرد: منفعت یعنی تنها نگاه کردن به مشکل، اما مصلحت به معنای نگاه کردن به مشکل به عنوان جزئی از کل است، بنابراین ابتدا باید مردم را آباد کرد بعد به فکر آباد کردن منطقه بود.

 نماینده بسیج دانشجویی استان در این نشست اظهار کرد: مسئولان باید اصول اقتصاد مقاومتی را در استان به عنوان یک اصل مهم تبیین کنید.

علی رفعتی،گفت: در زمینه فرهنگی نیز باید حساسیت‌ها در دانشگاه وجود داشته باشد و مسئولان دانشگاه نسبت به  بدحجابی و سایر معضلات بی‌اعتنا نباشند.

 

این فعال دانشجویی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما نگران برجام هستیم و هنوز توافق‌نامه‌ای امضا نشده گروه‌های اقتصادی کشورهای خارجی وارد کشور شده و تولید داخلی را تهدید می‌کنند.

 

رفعتی در انتها با تذکر نسبت به لزوم جلوگیری از تحریف در خط امام گفت: اگر خط امام تحریف شود انقلاب تحریف خواهد شد.

 

محمدحسین صبوری نماینده جنبش عدالتخواه نیز در این دیدار گفت: محرومیت در استان بیداد می‌کند؛ مسئله طایفه‌گرایی در استان معضل بزرگی است به خصوص که برخی مسئولان هم به آن دامن می‌زنند.

صبوری گفت: در موضوع انتخابات هم انتظار جنبش دانشجویی از مسئولان این است که از فرد یا حزب خاصی حمایت نکنند، در استان و به خصوص در دانشگاه فعالیت فرهنگی خاصی انجام نمی‌شود.

 

 

سید سعید هاشمی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل نیز گفت: نیروهای استانی به دلیل حربه نخبه‌کشی موجود، طایفه‌گرایی و حزب‌گرایی سیاسی به انفعال کشیده شده‌اند.

 

وی افزود: تشکل‌های استان پراکنده‌کاری می‌کنند و برای پیشرفت نیازمند یک محور وحدت هستیم.

 

نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: به‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه کرسی‌های آزاداندیشی، مدتی است با رکود این جریان در دانشگاه‌های استان مواجه هستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی