نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. مهر 1394 - 23:54
حدود 30 نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر سی سخت به دلیل نگرانی از وضعیت تحصل فرزندان خود در مقابل آموزش و پرورش تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حدود 30 نفر از اولیای دانش آموزان مدارس شهر سی سخت با ابراز نگرانی از ادامه روند تحصیلی دانش آموزان خود مقابل آموزش و پرورش شهرستان دنا تجمع کردند.

 

به گفته اولیای این دانش آموزان با گذشت چند هفته از بازگشایی مدارس فرزندان آنها همچنان با بی نظمی در برگزاری کلاسهای درسی روبه رو هستند .

 

یکی از اولیای این دانش آموزان به خبرنگار سفیر دنا گفت:در چند هفته گذشته تا کنون عمدتا کلاسهای درسی دانش آموزان برگزار نشده و دانش آموزان در محل مدرسه به وقت گذرانی و پر کردن وقت با ورزش سرگرم بوده اند.

 

تجمع کنندگان، اولیای دانش آموزان مقطع دوم راهنمایی مدرسه طالقانی بوده اند که معتقد اند این وضعیت ضربات تحصیلی سنگینی به فرندان آنها وارد کرده و بعد از پیگیریهای زیاد دست به این تجمع زده اند.

 

به گفته یکی دیگر از اولیای دانش آموزان بعد از پیگیری های فراوان برای تعیین تکلیف استقرار معلم در این مقطع تحصیلی گفته شده قرار است معلمی که 9 سال از بازنشستگی وی میگذر مجددا به کار گرفته شود و ادامه تحصیل این دانش آموزان را بر عمده بگیرد.

 

به گفته وی بعد از گذشت چند هفته از بی نظمی در برگزاری کلاس درس قرار بود از بین دو معلم سی سختی یکی انتخاب شود که گویا قرار است با روی کار آوردن معلمی بازنشسته اولیای دانش آموزان را راضی نگه دارند.

منبع: سفیردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی