نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1394 - 14:27
رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نسل جوان باید از تفکر عاشورایی برای مقابله با دشمن درس بگیردو برگزاری این همایش در راستای استکبارستیزی و زنده کردن شعار اساسی عاشورا یعنی "هیهات من الذله"است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش مباهله عاشورایی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه، در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار شد.

 

شهرام مهدوی‌مطلق رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی اظهار کرد: نسل جوان باید از تفکر عاشورایی برای مقابله با دشمن درس بگیردو این همایش در راستای استکبارستیزی است.

 

وی در ادامه گفت: بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد در لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری که در دیدار با اعضای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جوانان انقلابی خطاب کردند امروز جمهوری اسلامی به عنوان نماد اسلام در مقابل تمام کفر که آمریکا نماد آن است، قرار دارد و اشاره ای با داستان مباهله داشتند و نام گذاری این همایش به اسم "مباهله عاشورایی" چنین برنامه ای را تدراک دیده است.

 

مهدوی مطلق بیان کرد: جبهه ایمان و اسلام لازم است که به میدان آمده و در این مقابله با ایستادگی، معنویت، عاشورایی بودن، عاشورایی ماندن و پادر رکاب ولی امرمسلمین جهان بودن جبهه کفر راهمچمنان در بیرون از میدان نگه دارد و اجازه تعرض به آنها را ندهند.

 

وی در پایان گفت: این همایش با حضور حاج عظیم ابرهیم پور معاون قرار گاه خاتم الاوصیای کشور، شعر خوانی شاعرآئینی هم استانی و مداحی مداحان اهل بیت(ع)  که بر گرفته  از شعار "هیهات من الذله" است برای بزرگداشت ایام محرم یعنی ایامی که زنده بودن اسلام از آن نشأت می گیرد و ما هم این شعار را همواه سرلوحه زندگی خود در تمامی امور قرار داده ا یم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی