نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آبان 1394 - 13:41
فرماندار بویراحمد,chaharfasl.ir
واکنش یاری‌پور به عزلش از پست فرمانداری بویراحمد
یاری‌پور: زارعی از من خوشش نمی‌آمد/ محمدی: قضیه فرماندار دنا درست شد
فرماندار سابق بویراحمد گفت: من فرمانداری بودم که استقلال خودم را فدای سیاسی کاری نمی‌کردم و هر چیزی که نماینده بویراحمد و دنا می‌خواست، نمی‌توانستم تمکین کنم.
fبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، بعد از اینکه در محافل مختلف از تغییر فرماندار بویراحمد سخن گفته می‌شد، بالاخره در خبرها آمد که با حکم سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد محمدکاظم نظری سرپرست فرمانداری بویراحمد شد تا مراحل نهایی حکم فرمانداری‌اش انجام بگیرد.
 
 
 در حالی که مسئولان ارشد سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این مکرراً اعلام می‌کردند تغییر فرماندار بویراحمد دروغ و حرف‌های که در محافل گوناگون زده می‌شود شایعه و درست نیست، خبر تغییر فرماندار بویراحمد این سخنان مسئولان استان را رد کرد.
 
 
تغییر یاری‌پور سیاسی نبود
 

فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: تغییر آقای یاری‌پور از فرمانداری بویراحمد به هیچ وجه سیاسی نبوده است.

 

محمدی تصریح کرد: برکناری فرمانداران بر اساس فرایندها و عملکردهای آنان در این حوزه است و همانمگونه که قبلاً گفته شد بر اساس معیارها و عملکردها فرمانداران را تغییر خواهیم داد و با کسی تعارف نداریم.

 

موضوع فرماندار دنا درست شده است

محمدی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر زمزمه‌های تغییر دو فرماندار دیگر در استان گفت: فعلاً هیچ گونه تغییر و تحولی در حوزه فرمانداران وجود ندارد و موضوع فرماندار دنا از سوی مسئولان استانی و وزارت کشور درست شده است.

 

وی ابراز کرد: یکی از مشکلات در خصوص فرماندار دنا در مورد حوزه فعالیت وی در بخش‌ها و نهادهای غیره دولتی بوده که با رایزنی های مسئولان استانی حکم فرمانداری تاج امیری صادر شده است.

 

عملکرد فرمانداران زیر ذره بین استاندار و معاونان

محمدی در ادامه با بیان اینکه عملکرد فرمانداران زیر ذره‌بین مسئولات استانی است، بیان کرد: هیچ موقع از روی حسب و غرض دست بر تغییر فرماندرای نخواهیم زد و براساس عملکردها و فرایندها آینده فرمانداران را مشخص می‌کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه در حال حاضر تغییر و تحول فرمانداری دیگر در دستور کار نیست، بیان کرد: تغییر و تحول هیچ کدام از فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد سیاسی نبوده است.
 
فرمانداران هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد همسو با سیاسست‌های دولت حرکت می‌کنند
به گزارش کبنانیوز،این مسئول قبل از این در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ارزیابی فرمانداران با توجه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی چگونه است، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از توانمندی‌های لازم برخوردار هستند.

 

وی در ادامه عملکرد فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید را مناسب ارزیابی کرد و گفت: اخبار رسیده مبنی بر تغییر فرمانداران شایعه بوده و در حال حاضر برنامه خاصی برای تغییر هیچ کدام از فرمانداران نداریم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال فارس مبنی بر تغییر فرماندار بویراحمد چه میزان صحت دارد و دلیل این تغییر چیست، اذعان کرد: برنامه‌‎ای به منظور تغییر فرمانداران نداریم و اخبار تغییر فرماندار بویراحمد شایعه‌ای بیش نبوده است.

 

محمدی اذعان کرد: فرمانداران هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد همسو با سیاسست‌های دولت حرکت می‌کنند.

یاری‌پور: نماینده بویراحمد از من خوشش نمی‌آمد/ همه می دانند زارعی مدیرکلی ندارد

 
 اما از سوی دیگر، هوشنگ یاری‌پور فرماندار عزل شده بویراحمد به شکل دیگری سخن می‌گوید، فرماندار بویراحمد در گفت‌وگو با یک سایت محلی، اظهار کرد: بالاخره همه می‌دانند آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا در بین مدیران کل مدیری ندارد لذا از اینرو حق طبیعی ایشان است که حداقل فرماندار از خودش باشد.
 
 یاری‌پور با بیان اینکه همه می‌دانند من به چه دلیل برکنار شده‌ام، گفت: از فردا عده‌ای مدعی می‌شوند «فرماندار بویراحمد موفق نشده نمره قبولی در عملکرد خود از سوی وزارت کشور کسب کند و همین امر باعث مردودی و برکناری‌اش شده است.» در واقع اینطور نیست.
وی اضافه کرد: پست های سیاسی همین است. استقلال در رأی خودم را فدای مسائل سیاسی نکردم، آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا از من خوشش نمی‌‌آمد.
 
فرماندار سابق بویراحمد ادامه داد: من فرمانداری بودم که استقلال خودم را فدای سیاسی کاری نمی‌کردم و هر چیزی که نماینده بویراحمد و دنا می‌خواست، نمی‌توانستم تمکین کنم.
 

وی در پاسخ به این سوال که چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد چنین جابجایی را انجام داده است، اظهار داشت:  بالاخره همه می‌دانند آقای زارعی در بین مدیران کل مدیری ندارد لذا از اینرو حق طبیعی ایشان است که حداقل فرماندار از خودش باشد.

 

به گزارش کبنا، محمدکاظم نظری با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد سکان فرمانداری بویراحمد را به دست گرفت و مراسم تودیع و معارفه روز یکشنبه ۳ آبان ماه در سالن اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی