نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1394 - 20:16
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمدگفت:هدف باید خدمت به مردم و انتخابات فرد اصلح باشد که در این زمینه وظیفه مسئولان استانی فقط و فقط امنیت انتخابات است و کار به هیچ جناح و گروه خاصی در انتخابات نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فتاح محمدی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد  خدمت را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی به مردم دانست و افزود: هر آمدنی رفتنی در چرخش مدیریتی و سیاسی کشور دارد و نباید این رفتنها و آمدنها را سیاسی و غرض ورزی دانست .

 

خدمت وظیفه مسئولان باشد

وی با بیان اینکه باید به دنبال تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات به مردم باشیم، ابراز کرد: در کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه در شهرستان بویراحمد به دلیل تنوع و ازدیاد قومیت‌ها و طوایف کار برای مسئولان سخت است که باید مسئولان این شهرستان، تلاش خود را در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر دولت و ملت دوچندان کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار به شدت کار مضاعف در فرمانداری بویراحمد به دلیل داشتن موقعیتی توپوگرافی و خاص اشاره داشت و گفت: در فصل بهار که کوچ عشایر به شهرستان بویراحمد را داریم کار در این حوزه بسیار سخت‌تر می‌شود که لازم است فرماندار تلاش مضاعفی برای خدمت و کمک به مردم داشته باشد.

 

انتخابات باید سالم و رقابتی باشد

محمدی در ادامه به انتخابات اسفند ماه و دغدغه رهبر معظم انقلاب که فرمودند رأی مردم حق الناس است اشاره کرد و گفت:انتخابات باید سالم و رقابتی باشد.

 

مسائل اجتماعی در استان نباید تحت تاثیر انتخابات قرار گیرد

وی با بیان اینکه باید با انتخابات سالم حضور همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و در یک کلام حضور حداکثری را داشته باشیم،گفت:مسائل اجتماعی در استان نباید تحت تاثیر انتخابات قرار گیرد و مسئولان باید زمینه انسجام و وحدت را در استان کهگیلویه و بویراحمد را برای ایجاد انتخابالتی حداکثری محیا کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار ابراز کرد: در انتخابات نباید عامل تفرقه و نفاق در کهگیلویه و بویراحمد به‌وجود آید که اگر نظم وجود نداشته باشد سرمایه‌گذاری و تولید در استان نخواهیم داشت.

 

محمدی با بیان اینکه  رقابت صحیح کاندیداها می‌تواند زمینه حضور حداکثری را داشته باشد و موجب بالندگی جامعه شود،گفت: هدف اصلی ما باید خدمت به مردم و انتخابات فرد اصلح باشد که در این زمینه وظیفه مسئولان استانی فقط و فقط امنیت انتخابات است و کار به هیچ جناح و گروه خاصی در انتخابات نداریم.

بویرخبر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی