نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1394 - 14:16
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایرگفت: این رزمایش با حضور بسیجیان حوزه های امام رضا(ع)سپیدار و امام علی (ع)دشتروم با هدف ارتقای آمادگی و توان رزم بسیجیان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ دوم پاسدارعلی ستوده نیا  فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت : حضور پر شور بسیجیان در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی کشور در یک جنگ نابرابر گردید.جنگی که درآن همه دنیای کفر دربرابر ،قرار گرفت ولی باوجود رشادتها وفداکاریهای رزمندگان اسلام پیروز شد.

 

وی در ادامه گفت: امروزه باتوجه به پیشرفت تاکتیک ها و ادوات جنگی باید در مسیر روبه جلو حرکت کرد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ، بهترین واکنش و عکس العمل را  درمقابل تهدیدات و تجاوزات دشمن نشان داد.

 

ستوده نیا  درادامه افزود: سازمان های بسیج در قالب گردان ها  سازماندهی شده و با توجه به آموزشهای لازم در این خصوص هر کدام از گردانها در حفظ و حراست این مرز و بوم نقش دارند و همه افراد در جامعه باید آمادگی لازم را برای مقابله با هر نوع تهدیدی داشته باشند.

 

وی اذعان کرد: رزمایش "شهید نادر مهدوی " با حضور2 گردان از بسیجیان گردان های بیت المقدس در منطقه 162شهیدی حوزهای امام رضا(ع) سپیدارو امام علی (ع) دهستان دشت روم برگزار می شود وبرنامه ریزی های به عمل آمده به گونه ای است که بسیجیان در این رزمایش ضمن آموزش های تئوری و عقیدتی سیاسی، توان رزمی و دفاعی خود را نیز محک می زنند.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دهستان دشت روم 54 شهید و بخش سپیدار 108 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و این ناشی از آمادگی همه جانبه مردمان عشایری اینمناطق برای دفاع از خاک و ناموس این مرز وبوم است.

 

ستوده نیا درادامه گفت: این رزمایش در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری برای حفظ جنبه رزمی بسیجیان و با هدف ارتقای آمادگی و توان رزم، سازماندهی و حفظ و انسجام، آموزش و ارتقای توان معرفتی و بصيرتی بسيجيان است.

 

وی همچنین خاطر نشان شد: آموزش های نظامی، عقيدتی و سياسی، پدافند غيرعامل صلاح های نيمه سنگين همراه با انفجار و برنامه های فرهنگی و عقيدتی در اين رزمايش اجرا خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی سپاه فتح

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی