نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آبان 1394 - 14:58
خاضع,chaharfasl.ir
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
شعار مرگ بر آمریکای امسال کوبنده تر خواهد بود/مبارزه با استکبار تعطیل پذیر نیست
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمائی 13 آبان امسال پیام های ویژه و مهم تری برای همگان خواهد داشت و از جمله این پیامها این است که شعار مرگ بر آمریکا رساترو کوبنده تر از همیشه سر داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان بر برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد و اظهار داشت: روز 13 آبان که در تقویم ملی به‌نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده بیانگر سه واقعه مهم تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه، شهادت بسیاری از دانش‌آموزان  به دست عوامل ستم‌شاهی و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان است که باید برنامه‌ریزی خوب و مناسبی برای باشکوه برگزار شدن مراسمات این روز انجام شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این ایامی که  ازعاشورا فاصله نگرفته ایم و  حزن واندوه ومصیبت اهل بیت در کشور ما جاری است باید این راهپیمایی که هدفش برگرفته از هدف قیام عاشوراست با شکوه تر برگزار شود.

 

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین(ع) است و امام عظیم الشأن ما باتأسی به امام حسین (ع) انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و نشان دادند که حماسه جاودانه عاشورا حماسه ای عظیم در پهنای زمبن و گستره زمان است.

 

خاضع اظهار کرد: عاشورا جریانی است فرا تاریخی و مکتب حسین(ع) درسهای زیادی دارد که ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم و استکبارمهم ترین این پیامها بود.

 

وی گفت: نفی هرگونه ظلم و ستم و مبارزه با مستکبران و طاغوطیان درسی است برای همه ما که باید به آن عمل کنیم و بزرگداشت چنین روزی در راستای حفظ همین اهداف می باشد.

 

خاضع گفت: سراسر عاشورا و این حرکت، مبارزه با ظلم، ستم، نرفتن زیر بار ذلت و نپذیرفتن استکبار است شعار اصلی امام حسین(ع) هم هیهات من الذله بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عوامل بوجود آوردنده ظلم و ستم در ایران پیش از انقلاب یا مستقیماً کشورهای استکباری بودند یا عوامل آنها در منطقه بودند که هویت هر سه واقعه مبارزه با استکبار هست و این روز مهم و تاریخی به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت.

 

وی گفت: از امام مقابله با ظلم و ستم واستکبار را یاد گرفته ایم و این شعار اساسی همه ما هست و اساساً اگر شعار مبازره با ظلم و استکبار را از جمهوری اسلامی بگیریم هیچ چیزی از ایران اسلامی باقی نخواهد ماند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز  فرموده اند: مبارزه با استکبار و مبارزه با ظلم تعطیل پذیر نیست.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری آمریکا مصداق اتم استکبار دانسته و ایشان در مدت های اخیر کلید واژه نفوذ را مطرح می کرده اند تا بعضی نتوانند چهره آمریکارابزک کرده و آن را فرشته نجات معرفی کنند.

 

خاضع در ادامه تصریح کرد:  برخی ها غافلانی هستند که دانسته یا ندانسته می خواهند آرزوی دیرینه استکباریعنی حذف شعار مرگ بر آمریکا در ایران حذف کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهپیمائی 13 آبان امسال پیام های  ویژه و مهم تری برای همگان خواهد داشت و از جمله این پیامها این است که شعار مرگ بر آمریکا رساترو کوبنده تر از همیشه سر داده خواهد شد.

 

وی در ادامه به اهمیت حضور مردم برای ابلاغ پیام استکبار ستیزی اشاره کرد و افزود:مردم، همه اقشار و اصناف با شکوه و عظمت در این مراسم شرکت خواهند داشت پیام اسکتبارستیزی را مخصوصا بعد از برجام و مذاکراتی که منجر به برجام شد به هسراسر دنیا اعلام می کنند.

 

خاضع به دیگر پیام 13 آبام ماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور مردم گوینده این امر است که اگر آمریکا بخواهد در اجرای برجام عهد شکنی کند قطعا مردم وجوانان پرشور و انقلابی همچون سال 1357 در مقابل زیاده خواهی و گزافه گویی آمریکا ایستادگی می کنند زیرا مبارزه با استکبار راه پر افتخار شهدای ماست .

 

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) آمریکا را به‌ عنوان استکبار و دشمن اول مسلمین جهان و همه ملت‌های مظلوم جهان معرفی کردند.

 

این مسئول بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی یکی از حوادث مهم و بزرگ 13 آبان سال 58 است که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول یاد کردند و باید سه حادثه عظیم و بزرگ 13 آبان به خوبی برای مردم بیان و تبیین شود

.

در پایان این کمیته روز راهپیمایی را چهارشنبه 13 آبان ماه 1394 ، ساعت 10 صبح و مسیر راهپیمایی را از میدان هفت تیر شهر یاسوج، خیابان طالقانی تا میدان امام حسین (ع) را مشخص کردند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی