نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آبان 1394 - 21:45
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
راه‌اندازی انجمن مفاخر کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این پس انجمن مفاخر علمی و فرهنگی استان آماده برگزاری کنگره چهره‌های ملی و ماندگار در این استان از جمله آیت‌الله ملک‌حسینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این پس انجمن مفاخر علمی و فرهنگی استان آماده برگزاری کنگره چهره‌های ملی و ماندگار در این استان از جمله آیت‌الله ملک‌حسینی است.

 

رضا دهبانی‌پور در نشست هم‌اندیشی برگزاری مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده پیشین مقام معظم رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی از مفاخر بزرگ استان ما به شمار می‌رود که تاکنون ابعاد بسیار زیادی از شخصیت آن عالم وارسته برای مردم و به خصوص قشر جوان تبیین نشده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همین رو تاکنون برنامه‌ای در خور شأن برای این روحانی برجسته و عالم بزرگ دینی در سطح استان برگزار نشده است.

 

این مسئول با بیان اینکه مردم ما قدردان خدمات روحانیت عظیم‌الشان به خصوص آیت‌الله ملک‌حسینی هستند،، تصریح کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی شخصیتی همه جانبه‌نگر بود که همه گروه‌ها و احزاب و افراد را به یک چشم می‌دیدند.

 

دهبانی‌پور با ذکر این مطلب که در استان‌ها انجمنی به نام انجمن مفاخر فرهنگی و علمی وجود دارد که کار برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های پاسداشت شخصیت‌های بزرگ را بر عهده دارد، افزود: این انجمن اکنون در استان ما در حال شکل‌گیری بوده و مرجعی رسمی برای برگزاری چنین برنامه‌هایی به شمار می‌رود.

 

این مسئول فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که اگر بخواهیم کنگره‌ای برای پاسداشت و نکوداشت آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار کنیم باید این کار به انجمن مفاخر فرهنگی و علمی واگذار شود، افزود: این ساز و کاری قانونی است که از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده است.

 

منبع:کبنانیوز
انتهای پیام/ک

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی