نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آبان 1394 - 9:56
بارندگی شدید و کم سابقه پاییزی در کهگیلویه و بویراحمد موجب وقوع سیل، طوفان و آبگرفتگی در مناطق مختلف این استان به خصوص مناطق عشایرنشین آن شده است .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، به دلیل بارندگی های شدید دو روز گذشته در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کوهستانی و عشایرنشین آن عشایر مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در محاصره سیل قرار دارند.

یکی از عشایر منطقه نرماب طی تماس تلفنی با خبرنگار عصردنا با بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیل در این منطقه عشایر نشین تمامی راه های ارتباطی با دیگر مناطق را قطع کرده است گفت: بارش شدید باران و وزش شدید باد چادرهای خانواده های عشایری این منطقه را با خود برده و عشایر منطقه بدون سرپناه مانده اند .

این عشایرنشین منطقه نرماب با بیان اینکه به دلیل از بین رفتن چادرها از شب گذشته بدون هیچ سرپناهی زیر باران به سر می بریم افزود : 45 خانوار عشایری این منطقه هم اکنون به دلیل سرما و بارش شدید باران در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

وی گفت : با وجود تماس های مکرر با مسئولین مربوطه تا کنون هیچ اقدامی برای نجات عشایر این منطقه انجام نگرفته است .

وی با اشاره به اینکه جاری شدن سیل و بارش باران خوشبختانه تا کنون خسارات جانی بهمراه نداشته است اظهار داشت : اگر مسئولین هرچه سریعتر برای بازگشایی راههای ارتباطی اقدامی انجام ندهند دام های عشایر این منطقه به دلیل سرما تلف خواهند شد .

عصردنا

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی