نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آبان 1394 - 23:48
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: بصیرت داشتن باعث این می شود که زود منظور رهبری درک و دریافت شود. در جامعه زمان انقلاب و جنگ بسیجیان مخلص را دیدیم که وقتی مرحوم امام خمینی در حسینه جماران اشاره ای می کردند این افراد با سر می دویدند در مقابل بسیاری از کسانی که ادعا داشتند منظور امام را درک نمی کردند و برای شهادت نرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همایش بزرگ بصیرت عاشورایی کهگیلویه وبویراحمدی ها در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار شد.

 

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی، در این همایش سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور، فرماندار سپاه فتح، ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

 

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی امروز در همایش بصیرت عاشورایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد: عاشورا یک فرهنگ و جریان است، جنگ تنها بین حسین ابن علی(ع) و یزید نبود بلکه تقابل حق مطلق با باطل مطلق بود و در تداوم مسیر انبیا الهی بوده است، به این معنی که حرکت امام حسین (ع) یک ارتباط با گذشته و نگاهی هم به آینده داشته است.

 

 وی در ادامه افزود: این حرکت مربوط به سال 61 هجری نبوده بلکه متعلق به همه زمان ها است و از نظر جغرافیایی هم  مربوط به  زکربلا و یک شهر نیست و در اصل انقلاب عاشورا و کربلا، انقلابی است به وسعت تمام تاریخ.

 

تقوی گفت: ریشه های عمیق حرکت امام حسین(ع) از حضرت آدم و سلسله انبیای الهی است تا قیام جهانی فرزندش که ظهور خواهد کرد.

 

وی گفت: کسانی که فکر می کردند روز دهم محرم حسین و یارانش را کشتند،  زن وبچه اش را به اسارت گرفتند و کار دیگر تمانم شده است اشتباه بزرگی کردند زیرا حسین بی علی با این قیام هنوز هم زنده است.

 

اخلاص و ایمان به خدا رمز مردان انقلاب است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:  در نهضت عاشورایی کسانی که حضرت را یاری می کنند فقط باید خدا را در نظر بگیرند.

 

وی بیان کرد: هر انقلابی که بخواهد به نتیجه برسد نیاز به یاران فداکار دارد که مانند یاران امام حسین(ع) جان خود را در طبق اخلاص بگذارد.

 

تقوی در ادامه گفت: بصیرت داشتن باعث این می شود که زود منظور رهبری درک و دریافت شود. در جامعه زمان انقلاب و جنگ بسیجیان مخلص را دیدیم  که وقتی مرحوم امام خمینی در حسینه جماران اشاره ای می کردند این افراد با سر می دویدند در مقابل بسیاری از کسانی که ادعا داشتند منظور امام را درک نمی کردند و برای شهادت نرفتند.

 ماو مجنون همسفر بودیم در دشت جنون  / او به مقصد ها رسید و ما هنوز آوراه ایم

 

تقوی در ادامه ابراز کرد: بی‌بصیرت‌ها راه نجات خود را دوستی با آمریکا می‌دانند زیرا بصیرت نجات دهنده است، باوجود بصیرت اگر انسان در دام بیفتد می تواند از دام رهایی یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: افراد با بصیرت از دام های شیطان در امان می مانند و همه  ما در جمهوری اسلامی بر سر سفره انسانهای بابصیرتی نشسته ایم که شهدا در راس همه آنها هستند.

 

تقوی اظهار کرد: ما به افراد قوی و بابصیری همچون شهید همدانی ها نیاز داریم تا انقلاب را به جلو ببرند وامان نامه ها آنها را به لبخند نیندازد و تشر و تهدیدآمریکا و غرب هم  آنها را نگران نکند.

 

ویگفت: بصیرت چون به انسان مقاومت می بخشد و انسان های محدود را گستشر می دهد باید باید برای ایجاد بصیرت تلاش کنیم و برای بصیرت افزایی سرمایه گذاری کنیم.

 

بصیرت جلوی نفوذ را می گیرد/برجام راهی برای نفوذ آمریکاست

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: رهبری فرمودند مراقب نفوذ باشید. آمریکا همه راه هارا امتحان کرده است و حالا برجام را  راهی برای نفوذ قرار داده و جلوی نفوذ را باید گرفت زیرا آمریکا به دیگران خیر نمی رساند و به ما خدمت نمی کند و می خواهد از درون ما را استحاله کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی