نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1394 - 11:21
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مهمترین هدف دشمن از مذاکره را نفوذ دانست و گفت: دشمن در سه حوزه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برای نفوذ گسترده در کشور فعالیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ستار هدایت خواه در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرده است که این کشور با هدف مذاکره به دنبال تغییر رفتار کشور نسبت به خود در کوتاه مدت و تغییر در اعتقادات مردم به صورت بلند مدت است تا از این راه ضربه های مهلکی را به کشور وارد کند.

 

دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و رمز موفقیت ما نیز وحدت و انسجام خواهد بود

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است و رمز موفقیت ما نیز وحدت و انسجام خواهد بود، ابراز داشت: در حوزه سیاسی دشمن در سه بخش شامل القای حاکمیت دوگانه و تفرقه، تطهیر چهره شیطان بزرگ و را اندازی جنبش های اجتماعی و مدنی به دنبال نفوذ است.

 

راه مقابله با نفوذ دشمن در حوزه سیاسی بصیریت دهی و حفظ وحدت با محور ولایت است

 

هدایت خواه راه مقابله با نفوذ دشمن در حوزه سیاسی را بصیریت دهی و حفظ وحدت با محور ولایت عنوان کرد.

 

عضو جبهه پایداری در ادامه به حوزه نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود: دشمن در این حوزه نیز با ترویج اقتصاد غربی و سرمایه گذاری، نفوذ به ساختار مدیریت اقتصادی و واردات بی رویه کالا به کشور حیطه نفوذ خود را گسترش خواهد داد.

 

هدایت خواه عنوان کرد: کشورهای غربی با خریداری مواد خام مانند نفت و معادن از ایران آنها را فرآوری و با قیمتی چند برابر به خودمان می فروشند که این امر به نوعی ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

 

اخلال در بازار نفت توطئه کشورهای غربی برای فشار به اقتصاد ایران است

این فعال فرهنگی دامن زدن به مصرف گرایی و مصرف کالاهای خارجی و اخلال در بازار نفت را از دیگر توطئه های کشورهای غربی برای فشار به اقتصاد ایران عنوان کرد.

 

 وی به نفوذ در حوزه فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: دشمن در این حوزه برنامه های متعددی را به کار گرفته است که مهمترین آنها تلاش برای تغییر سبک زندگی(از اسلامی به غربی) ، تغییر ماهیت نظام خانواده، و نفوذ از طریق رسانه ها و شبکه های ماهواره ای را دردستور کار قرار داه است.

 

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی راه مقابله با نفوذ دشمن در عرصه اقتصادی را نیز فرهنگ سازی و مطالبه گری در حوزه اقتصاد مقاومتی، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی ، نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه  و ترویج فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب تاکنون سه بار برای توجه به حوزه اقتصاد مقاومتی گلایه کرده اند و اخیرا نیز در دیدار اعضای هیات دولت وقتی معاون اول رئیس جمهور عملکردی را در این حوزه ارایه کردند، فرمودند: این کارها جزو فعالیت های روزمره است.

 

  راهکار مقابله با نفوذ دشمن در حوزه فرهنگی افزایش سواد رسانه ای مردم و مدیریت اینترنت در خانواده هاست

 

هدایت خواه افزایش سواد رسانه ای مردم و مدیریت اینترنت و شبکه های اجتماعی در خانه و خانواده را راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن دانست و افزود: باید از ورود ماهواره به خانه ها به شدت جلوگیری کرد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی