نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1394 - 12:46
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:استخدام غیرقانونی افراد در نهادهای استان و استفاده از آنها برای مقاصد سیاسی و انتخاباتی با دقت رصد می شود و در این زمینه هر مدیری در حوزه انتخابات از مسیر قانونی تخطی کند با اشد مجازات روبه رو می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلامرضا مزارعی در جلسه پیشگیری از وقوع جرایم که با تأکید بر جرایم انتخاباتی استان برگزار شد، گفت: اگر مدیری با استفاده از ظرفیت سازمانی و امکانات دولتی، منافع سیاسی و شخصی را دنبال کند برخورد جدی قضایی می کنیم.

وی بیان کرد: استخدام غیرقانونی افراد در نهادهای استان و استفاده از آنها برای مقاصد سیاسی و انتخاباتی با دقت رصد می شود و در این زمینه هر مدیری در حوزه انتخابات از مسیر قانونی تخطی کند با اشد مجازات روبه رو می شود.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه حیف است جامعه اسلامی نگاهی قوم مدارانه به مسائل داشته باشند، اظهار کرد: رویکرد مدیران دستگاههای اجرایی به عنوان سفیران نظام اسلامی به موضوع حساس انتخابات باید به دور از هرگونه سیاسی کاری، نگاه های قومی، طایفه ای و گروهی باشد.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز با دقت، ظرافت و با قاطعیت موضوع انتخابات امسال در استان را رصد و با نامزدهای انتخاباتی، گروه ها، جریان های سیاسی که به شیوه های مختلف سعی در ایجاد تنش و بی نظمی را دارند با صلابت برخورد می شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه مردم استان در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم تکلیف دارند زیرا شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی و قانونی است.

منبع:دنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی