نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آبان 1394 - 6:51
کارگروه زنان و خانواده کهگیلویه وبویراحمد با موضوع حقوق کودکان صبح امروز در حالی درسالن همایش صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد که تنها یک مدیر در آن شرکت کرده بود و این امر بی توجهی مدیران به حوزه بانوان و امور خانواده را می رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در کارگروه زنان وخانواده باموضوع حقوق کودکان که صبح امروز در سالن همایش های صدا وسیمای استان برگزارشد گفت: ابزارهای قدرتی دشمنان متعددند که یکی از این ابزارها فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی است که کار ما را سخت تر می کند وکودکان و نوجوانان ما هم مهمترین ابزارها و بازی های خود را ورود به شبکه های اجتماعی می دانند.

 

فتاح محمدی افزود:کارگروه بانوان وخانواده یکی از مهمترین کارگروه هایی است که نقش انسان سازی و تربیتی را در جامعه ما برعهده دارد.

 

وی بابیان نقش برجسته بانوان در مکتب مترقی اسلام به عنوان مربی جامعه گفت:امیدوارم با برنامه ریزی واحساس مسئولیتی که در حوزه بانوان وجود دارد در آینده شاهد حضور باشکوه تر و موثرتر مدیران دراین کار گروه باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت:این کارگروه ها ونشست ها که جنبه آموزشی وکارگاهی دارد را باید تخصصی تر برگزار وحقوق کودک را از منظر جامعه شناختی ومسائل حقوقی مورد توجه قرار داد ومتناسب با برنامه هایی که تدوین می شود از کارشناسان واساتید توانمند استفاده کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه کودکان سرمایه های اصلی کشور هستند گفت:چه بخواهیم چه نخواهیم آنها درآینده سکاندار ومسئولیت اداره جامعه را برعهده خواهند داشت.

وی اعنوان کرد: امروزه ما درشرایط سختی که قدرت رسانه ای ،فرهنگی ونرم به شدت درابعاد مختلف جامعه از کودکان تا بزرگ سالان اثر گذاری می کند به سرمی بریم .

محمدی تصریح کرد: ابزارهای قدرتی دشمنان متعددند که یکی از این ابزارها فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی است که کار ما را سخت تر می کند وکودکان و نوجوانان ما هم مهمترین ابزارها و بازی های خود را ورود به شبکه های اجتماعی می دانند ودر این زمینه هم باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت:آسیب ها وخطرات متنوع وجذابی جامعه را از بخش کودکان تهدید می کندکه اگردستگاه های مرتبط مسئولیت های خود را به خوبی انجام ندهند آسیب های جدی در این حوزه به جامعه وارد خواهد شد.

 

محمدی اظهار کرد: مسئولیت حفظ کودکان از آسیب ها به جهت نقش برجسته در مکتب اسلام ومهمترین وظیفه تربیتی ورویکردی درزنان در جامعه به زن واگذار شده است.

 

وی ابراز داشت:اگر در سطح ملی توجه کنیم بخشی از مواردی را که غرب علیه نظام به عنوان یک ابزار از آن استفاده می کند در حوزه حقوق زنان است واین مسئولیت مجموعه اداری مارا مضاعف می کند.

محمدی افزود:نقش بانوان درجامعه ونگاه امروزه جمهوری اسلامی به حقوق زنان در جامعه وکودکانی که به عنوان خمیر مایه فرهنگ وهویت ملی ودینی ومهمترین سرمایه جامعه هستند اهمیت حضور مسئولین در این جلسات وکارگروه ها وتعیین اولویت ها را می رساند.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی